Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan
För de som vågar sig ut i skogen i början av året.
Arr: Draken
Bana: Slättäng, se länk
https://www.google.se/maps/dir/58.0362155,13.
844975/58.0362043,13.8449581/
@58.0362276,13.8427382,608m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!4m3!1m0!1m0!3e0?hl=sv
Pris 60kr
Det kommer vara skyltat från stora vägen.
Samling: kl 10, vid den röda bommen.
Avståndstabell enligt VSAF, obs alla måste bära minst ett vapen som går CQB enligt tabell.
Har du endast ett vapen som tex går 110m/s så måste du fixa ett cqb-vapen för att få vara med och spela.
Minsta antal anmälda deltagare: 12 st torsdagen 15jan
Kort om uppdrag:
Det kommer stridas om två baser. Försvar, anfall och söka efter objekt i skogen som säkrar er seger.
karta över område kommer finnas. Mer info om spelet finner du på länk http://skbairsoft.se/viewtopic.php?f=28&t=2023
Ser ut att bli bra väder på lördag.
Tips inför lördag:
vore snällt med jämna pengar, klocka för bleedtime och lunchtid, visselpipa vid skada, något att sitta på tex påse med tidningar eller kampingstol eller liknade, något varmt att dricka, klä dig efter väder samt lager på lager
ses på lör!!
Vid frågor skicka PM till mig Draken.

