Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Moderators: Sandman, Gargaz

User avatar
Draken
Medlem
Medlem
Posts: 320
Joined: 17 September 2012, 11:38
Location: Tidaholm

Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Draken »

Sväng av vid skylt utvängstorp sen skyltat

Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

För de som vågar sig ut i skogen i början av året.

Arr: Draken

Bana: Slättäng, se länk
https://www.google.se/maps/dir/58.0362155,13.
844975/58.0362043,13.8449581/
@58.0362276,13.8427382,608m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!4m3!1m0!1m0!3e0?hl=sv


Pris 60kr

Det kommer vara skyltat från stora vägen.
Samling: kl 10, vid den röda bommen.

Avståndstabell enligt VSAF, obs alla måste bära minst ett vapen som går CQB enligt tabell.
Har du endast ett vapen som tex går 110m/s så måste du fixa ett cqb-vapen för att få vara med och spela.

Minsta antal anmälda deltagare: 12 st torsdagen 15jan

Kort om uppdrag:
Det kommer stridas om två baser. Försvar, anfall och söka efter objekt i skogen som säkrar er seger.
karta över område kommer finnas. Mer info om spelet finner du på länk http://skbairsoft.se/viewtopic.php?f=28&t=2023

Ser ut att bli bra väder på lördag.
Tips inför lördag:
vore snällt med jämna pengar, klocka för bleedtime och lunchtid, visselpipa vid skada, något att sitta på tex påse med tidningar eller kampingstol eller liknade, något varmt att dricka, klä dig efter väder samt lager på lager

ses på lör!! :)


Vid frågor skicka PM till mig Draken.
Last edited by Draken on 17 January 2015, 08:50, edited 12 times in total.
Team UNFROZEN
User avatar
Draken
Medlem
Medlem
Posts: 320
Joined: 17 September 2012, 11:38
Location: Tidaholm

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Draken »

Nr - Nick - Camo - Eventuell lagtillhörighet
1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
-------spel----------
13.
Team UNFROZEN
Guest

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Guest »

Nr - Nick - Camo - Eventuell lagtillhörighet
1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
User avatar
Danis011
Nykomling
Nykomling
Posts: 40
Joined: 29 September 2012, 16:12
Location: Skövde

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Danis011 »

Nr - Nick - Camo - Eventuell lagtillhörighet
1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
User avatar
Mechanic
Nykomling
Nykomling
Posts: 26
Joined: 17 October 2014, 22:22
Location: Skövde

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Mechanic »

Nr - Nick - Camo - Eventuell lagtillhörighet
1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8.
9.
10.
11.
12.
Klantigare än mig får man leta efter.
SHIELD
Nykomling
Nykomling
Posts: 60
Joined: 18 March 2013, 10:49
Location: Tidaholm

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by SHIELD »

1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.
11.
Zykrown
Nykomling
Nykomling
Posts: 9
Joined: 22 November 2014, 16:20
Location: Valtorp

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Zykrown »

1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
3d5
Nykomling
Nykomling
Posts: 20
Joined: 20 November 2014, 12:07

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by 3d5 »

Zykrown wrote:1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
User avatar
knox
Nykomling
Nykomling
Posts: 40
Joined: 17 September 2012, 07:50
Location: Lerdala

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by knox »

1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14. knox - m90 - Jawbreakers
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Sine Metu! Pink Mist!
User avatar
Sandman
Medlem
Medlem
Posts: 362
Joined: 2 February 2014, 22:58
Location: Skövde

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Sandman »

1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14. knox - m90 - Jawbreakers
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16.
17.
18.
19.
20.
SKAF Oldy
Post Reply