23/3-2014 - Surplus arena

Moderators: Sandman, Gargaz

User avatar
Sacred
Medlem
Medlem
Posts: 491
Joined: 20 November 2012, 11:58
Location: Skara

Re: 23/3-2014 - Surplus arena

Post by Sacred »

GAme on ses imörrn :)
________________________________________________________________________________
Dont hear my bbs, only feel my BBs.
User avatar
Impact
Medlem
Medlem
Posts: 217
Joined: 24 September 2012, 23:43
Location: Stenstorp

Re: 23/3-2014 - Surplus arena

Post by Impact »

1. Mr Blonde - Svart - KSK1
2. Sacredscar - AoR2 - BT
3. Maggo - Svart - KSK1
4. Frippzor - Svart - KSK1 prospect
5. Draken - grå kostym - ksk1
6. Zeddan - Svart - Tigers
7. Erazer - PMC - högstbjudande (ny på arenan)
8. Ivarzzon- WL-Hangaround
9. Broderfluff Onionz (prel)
10.Huvudshot-WL (Kanske kommer)
11. Finnen - WL - (Kanske kommer)
12.JD - AoR2 - BT
13.cXtreme - AoR2 - BT prospect ( har lite hinder på morgonen, men dyker troligtvis upp mellan 1200-1300)
14.Tobbeman - KSK1 svart.
15. Frolle - WL -
16. Spartacus - Surpat - Devil Dogs
17. Emil - Surpat - Devil Dogs
18. Tomas - Surpat - Devil Dogs
19. Mr Q - Digital Wood - Devil Dogs prospect
20. Sandman - WL - Tigers (Måste fixa barnvakt, kommer inte förrän runt 13.30)
21.Jesper - Surpat - Devil Dogs
22. Impact - AOR2 - BT
23.
Bravo Tango one one, out
huvudshot
Medlem
Medlem
Posts: 130
Joined: 29 April 2013, 14:26
Location: Tidaholm

Re: 23/3-2014 - Surplus arena

Post by huvudshot »

Impact wrote:1. Mr Blonde - Svart - KSK1
2. Sacredscar - AoR2 - BT
3. Maggo - Svart - KSK1
4. Frippzor - Svart - KSK1 prospect
5. Draken - grå kostym - ksk1
6. Zeddan - Svart - Tigers
7. Erazer - PMC - högstbjudande (ny på arenan)
8. Ivarzzon- WL-Hangaround
9. Broderfluff Onionz (prel)
10.Huvudshot-WL (Kanske kommer)
11. Finnen - WL - (Kanske kommer)
12.JD - AoR2 - BT
13.cXtreme - AoR2 - BT prospect ( har lite hinder på morgonen, men dyker troligtvis upp mellan 1200-1300)
14.Tobbeman - KSK1 svart.
15. Frolle - WL -
16. Spartacus - Surpat - Devil Dogs
17. Emil - Surpat - Devil Dogs
18. Tomas - Surpat - Devil Dogs
19. Mr Q - Digital Wood - Devil Dogs prospect
20. Sandman - WL - Tigers (Måste fixa barnvakt, kommer inte förrän runt 13.30)
21.Jesper - Surpat - Devil Dogs
22. Impact - AOR2 - BT
23.


Tack för ett bra spel kul med lite nya speltyper:)
User avatar
MR_Maggo
Medlem
Medlem
Posts: 182
Joined: 17 September 2012, 09:12
Location: Tidaholm

Re: 23/3-2014 - Surplus arena

Post by MR_Maggo »

Du missbrukar citera-knappen huvudshot. Tryck på besvara istället.

förövrigt jävligt bra spel idag stort tack till alla som var med
Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.
Ivarzzon
Nykomling
Nykomling
Posts: 66
Joined: 14 November 2012, 20:32

Re: 23/3-2014 - Surplus arena

Post by Ivarzzon »

Tackar alla för ett riktigt grymt spel :)
Första gången jag körde mörker spel och ser gärna att det blir många fler sådana :)
User avatar
Sandman
Medlem
Medlem
Posts: 362
Joined: 2 February 2014, 22:58
Location: Skövde

Re: 23/3-2014 - Surplus arena

Post by Sandman »

Tack för ett gött lir.
Jag vill särskilt tacka draken för bra arr och zeddan och sacred för alla fina röda märken:-)
SKAF Oldy
User avatar
Zeddan
Administratör
Administratör
Posts: 262
Joined: 31 January 2014, 16:53
Location: Skövde

Re: 23/3-2014 - Surplus arena

Post by Zeddan »

Heh varsågod Sandman :/, jo möe märken blir det. Och om bara huvudet syns, så blir de måltavla tyvärr.. annars självklart undviker jag huvudet.
Skjuta ut folks vapen är "roligast" ;)

Ja tack alla för trevliga spel. Och bra "röd tråd" under hela dagen.
De är gött med komplicerade regler, synd bara att gas påsar spelet för mig och några andra i orange laget missuppfatta iallafall.

Och STORT TACK Draken och Sacred för arr. Utan arr så blir de ju inget lir. Så uppskattar detta VÄLDIGT mkt av alla Arrangörer.

Och det var härligt att äntligen kunna lira igen på härja.
Och även "köra-in" ordentligt dom nya kläderna och mitt nya vapen.
Post Reply