23/3-2014 - Surplus arena
Re: 23/3-2014 - Surplus arena
GAme on ses imörrn 
________________________________________________________________________________
Dont hear my bbs, only feel my BBs.
Dont hear my bbs, only feel my BBs.
Re: 23/3-2014 - Surplus arena
1. Mr Blonde - Svart - KSK1
2. Sacredscar - AoR2 - BT
3. Maggo - Svart - KSK1
4. Frippzor - Svart - KSK1 prospect
5. Draken - grå kostym - ksk1
6. Zeddan - Svart - Tigers
7. Erazer - PMC - högstbjudande (ny på arenan)
8. Ivarzzon- WL-Hangaround
9. Broderfluff Onionz (prel)
10.Huvudshot-WL (Kanske kommer)
11. Finnen - WL - (Kanske kommer)
12.JD - AoR2 - BT
13.cXtreme - AoR2 - BT prospect ( har lite hinder på morgonen, men dyker troligtvis upp mellan 1200-1300)
14.Tobbeman - KSK1 svart.
15. Frolle - WL -
16. Spartacus - Surpat - Devil Dogs
17. Emil - Surpat - Devil Dogs
18. Tomas - Surpat - Devil Dogs
19. Mr Q - Digital Wood - Devil Dogs prospect
20. Sandman - WL - Tigers (Måste fixa barnvakt, kommer inte förrän runt 13.30)
21.Jesper - Surpat - Devil Dogs
22. Impact - AOR2 - BT
23.
2. Sacredscar - AoR2 - BT
3. Maggo - Svart - KSK1
4. Frippzor - Svart - KSK1 prospect
5. Draken - grå kostym - ksk1
6. Zeddan - Svart - Tigers
7. Erazer - PMC - högstbjudande (ny på arenan)
8. Ivarzzon- WL-Hangaround
9. Broderfluff Onionz (prel)
10.Huvudshot-WL (Kanske kommer)
11. Finnen - WL - (Kanske kommer)
12.JD - AoR2 - BT
13.cXtreme - AoR2 - BT prospect ( har lite hinder på morgonen, men dyker troligtvis upp mellan 1200-1300)
14.Tobbeman - KSK1 svart.
15. Frolle - WL -
16. Spartacus - Surpat - Devil Dogs
17. Emil - Surpat - Devil Dogs
18. Tomas - Surpat - Devil Dogs
19. Mr Q - Digital Wood - Devil Dogs prospect
20. Sandman - WL - Tigers (Måste fixa barnvakt, kommer inte förrän runt 13.30)
21.Jesper - Surpat - Devil Dogs
22. Impact - AOR2 - BT
23.
Bravo Tango one one, out
Re: 23/3-2014 - Surplus arena
Impact wrote:1. Mr Blonde - Svart - KSK1
2. Sacredscar - AoR2 - BT
3. Maggo - Svart - KSK1
4. Frippzor - Svart - KSK1 prospect
5. Draken - grå kostym - ksk1
6. Zeddan - Svart - Tigers
7. Erazer - PMC - högstbjudande (ny på arenan)
8. Ivarzzon- WL-Hangaround
9. Broderfluff Onionz (prel)
10.Huvudshot-WL (Kanske kommer)
11. Finnen - WL - (Kanske kommer)
12.JD - AoR2 - BT
13.cXtreme - AoR2 - BT prospect ( har lite hinder på morgonen, men dyker troligtvis upp mellan 1200-1300)
14.Tobbeman - KSK1 svart.
15. Frolle - WL -
16. Spartacus - Surpat - Devil Dogs
17. Emil - Surpat - Devil Dogs
18. Tomas - Surpat - Devil Dogs
19. Mr Q - Digital Wood - Devil Dogs prospect
20. Sandman - WL - Tigers (Måste fixa barnvakt, kommer inte förrän runt 13.30)
21.Jesper - Surpat - Devil Dogs
22. Impact - AOR2 - BT
23.
Tack för ett bra spel kul med lite nya speltyper:)
Re: 23/3-2014 - Surplus arena
Du missbrukar citera-knappen huvudshot. Tryck på besvara istället.
förövrigt jävligt bra spel idag stort tack till alla som var med
förövrigt jävligt bra spel idag stort tack till alla som var med
Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.
Re: 23/3-2014 - Surplus arena
Tackar alla för ett riktigt grymt spel
Första gången jag körde mörker spel och ser gärna att det blir många fler sådana
Första gången jag körde mörker spel och ser gärna att det blir många fler sådana
Re: 23/3-2014 - Surplus arena
Tack för ett gött lir.
Jag vill särskilt tacka draken för bra arr och zeddan och sacred för alla fina röda märken:-)
Jag vill särskilt tacka draken för bra arr och zeddan och sacred för alla fina röda märken:-)
SKAF Oldy
Re: 23/3-2014 - Surplus arena
Heh varsågod Sandman :/, jo möe märken blir det. Och om bara huvudet syns, så blir de måltavla tyvärr.. annars självklart undviker jag huvudet.
Skjuta ut folks vapen är "roligast"
Ja tack alla för trevliga spel. Och bra "röd tråd" under hela dagen.
De är gött med komplicerade regler, synd bara att gas påsar spelet för mig och några andra i orange laget missuppfatta iallafall.
Och STORT TACK Draken och Sacred för arr. Utan arr så blir de ju inget lir. Så uppskattar detta VÄLDIGT mkt av alla Arrangörer.
Och det var härligt att äntligen kunna lira igen på härja.
Och även "köra-in" ordentligt dom nya kläderna och mitt nya vapen.
Skjuta ut folks vapen är "roligast"
Ja tack alla för trevliga spel. Och bra "röd tråd" under hela dagen.
De är gött med komplicerade regler, synd bara att gas påsar spelet för mig och några andra i orange laget missuppfatta iallafall.
Och STORT TACK Draken och Sacred för arr. Utan arr så blir de ju inget lir. Så uppskattar detta VÄLDIGT mkt av alla Arrangörer.
Och det var härligt att äntligen kunna lira igen på härja.
Och även "köra-in" ordentligt dom nya kläderna och mitt nya vapen.


