Pris: 50:- ( Medlemskap i SKAF är inte obligatoriskt )
Plats: Ekedalen se http://www.skbairsoft.se/viewtopic.php?f=9&t=21 för mer info om vart.
Datum: 18/8
Tider: Samling för Terroristsidan 08:30 spelstart 09:00 .
Samling För Soldatsidan 09:30-09:50 spelstart okänd. Jag vill inte att någon från soldat sidan är på området före 09:30 då väntar man isf utanför området tills det är dags.
Övrigt: Obligatorisk chroning. Vi chronar med 0.20. Har du inga 0.20 löser vi det.
Regler: VSAF ( eventuella tillägg kan förekomma )
Scenario:
En Stor känd terrorist organisation vid namn Nel Silenzio som verkar på global nivå har under det senaste halvåret utfört mer än 200 terrordåd jorden över.
Inget land har sluppit undan förutom fyra samt några av de mer fattigare länderna i Afrika, Asien och Sydamerika.
Sverige, Norge, Finland och Danmark har alla undsluppit terrordåd och ingen förstår riktigt varför.
En rysk satellit hittade dock något högst intressant och av väldig vikt för några månader sedan, uppgifter om vart en mindre grupp befinner sig och en global styrka har samlats för att slå tillbaka mot Nel Silenzios troliga bas.
Ingen vet vem som är deras ledare och ingen vet varför de egentligen kämpar.
Men de terrordåd som utförts har mest varit riktade mot utländska ambassader och politikers hem etc, oavsett vilket land de är ifrån.
Det finns alltså inget speciellt land som blivit drabbat hårdast.
Större aktiviteter och förflyttningar har skett i området det senaste, vilket kan innebära att de inom området har fått information om tillslaget/anfallet och att de bereder sig på det värsta.
Dock ser det inte ut som de tänker försvinna från platsen och omgruppera någon annanstans .
Missil beskjutning och flyg är uteslutet i detta skedet då det kan finnas risk att de vätskor för kemiska stridsvapens experiment som stals i ett labb i Kina kan finnas på platsen och då det blandar sig med luft , vatten mm, så ger det förödande konsekvenser i hela norden om inte till och med hela Europa med omnejd.
Så marktrupper är det enda sättet att slå till och detta vet Nel Silenzio mycket väl om , vilket gör att de nu förmodligen kommer hålla sina ställningar.
Typer av spel i spelet : Domination, Rescue, VIP, Search & Capture, Patrull, Capture The flag.
OBS! Spelet kan ta slut på en timme , ingen som vet. Beror lite på hur NI spelar. Men om så skulle vara fallet så kör vi andra spel under dagen spelslut ca 1600-1700.
Kommer Finnas Special roller för båda sidor , så är ni intresserade av det som Lag/Grupp eller varför inte själv , Hör av er till mig via pm INNAN ni/du anmäler er.
Prova att skriva upp er i tid även om ni vet att det bara är en 50/50 chans att ni kan komma skriv isf prel bakom.
Detta Spelet passar lika bra för alla typer av spelare , då man sätter ribban själv. kommer heller inte vara en massa krångliga saker som rör till ( hoppas jag ) utan vi kommer spela hela dagen.
Matpaus kommer dock inte tillhandahållas då man äter ingame.
Uppdaterar denna posten om mer info behövs.
Alla frågor du kan tänkas ha tas via pm till mig. kan tänka mig att jag rört till det , men är tvungen om det ska bli spel överhuvudtaget den dagen.
Anmälning:
Om ni är anmälda och inte kan komma så skriv detta i tråden, om möjligt i god tid!
Innehållet kan ha eventuella felskrivningar
Terrorist Sidan: ( Camobyxor ok, pmc, civilt. Dock ej helcamo )
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19:
20:
STOPP ( jag utökar platser om det skulle finnas intresse )
Soldatsidan ( Helcamo )
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
STOPP ( jag utökar platser om det skulle finnas intresse )
Special Roll:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
( Skriv inte upp er här, Jag skriver bara fylld om det skulle vara så att någon är sugen )