Airsoft Expo Mässa i Göteborg den 20/4 - Inbjudan!
Airsoft Expo Mässa i Göteborg den 20/4 - Inbjudan!
Hej du/ni som är spel arrangör/förrening.
Som ni kanske vet så är det planerat för Airsoft Expo Mässa i Göteborg den 20/4 2013. Det blir andra gången vi kör och redan nu är dubbelt så många butiker, arrangörer och förreningar klara mot förra året. Och då brukar de flesta bli klara i mars månad. Så vi kan nog räknar med att ännu fler kommer kommer in.
Men i år vill vi satsa mer på spelarrangemang och ge möjlighet till att alla som medverkar vid olika communitys att träffa spel arrangörer IRL och samtala kring era spel, visa filmer, bilder, göra reklam, prata idéer m.m.
Så ni som spel arrangör/förening ges härmed möjlighet att hyra plats på mässan till ett mycket förmånligt pris på 100kr per bord (ett bord ca 60*120) med tillhörande 1 person /bord. Det är samma avgift som besökare betalar. (Obs begränsat antal bord)
Förra året var SSMG enda arrangören på plats och det var mycket uppskattat av alla gäster. I år hoppas vi då på fler mer er. Mad-John hade en föreläsning om spelarrangemang som var uppskattad och lockade många skratt. Har du/ni något som ni vill föreläsa om så finns möjlighetet för det. Än så länge är det bara två föreläsare uppbokade. Har ni tipps om ev föreläsare tar vi tacksamt emot det.
Förreningar i Göteborg, malmö, varberg, uddevalla är klara hitills, Flera spelarrangörer kommer så det blir grymt.
Det finns också möjlighet att affischera om kommande spel på plats.
Ni har ju också inlett ett samarbete med surplus och er nya arena som ni kanske vill göra reklam för. Active Life Equipment kommer också på mässan som butik i år.
Har ni idéer, önskemål m.m. så ring eller skriv, vi löser nästan allt.
Vi behöver så snart som möjligt er bokning om ni är intresserade.
Mvh
Airsoft Exop Göteborg
expogbg@hotmail.com
Som ni kanske vet så är det planerat för Airsoft Expo Mässa i Göteborg den 20/4 2013. Det blir andra gången vi kör och redan nu är dubbelt så många butiker, arrangörer och förreningar klara mot förra året. Och då brukar de flesta bli klara i mars månad. Så vi kan nog räknar med att ännu fler kommer kommer in.
Men i år vill vi satsa mer på spelarrangemang och ge möjlighet till att alla som medverkar vid olika communitys att träffa spel arrangörer IRL och samtala kring era spel, visa filmer, bilder, göra reklam, prata idéer m.m.
Så ni som spel arrangör/förening ges härmed möjlighet att hyra plats på mässan till ett mycket förmånligt pris på 100kr per bord (ett bord ca 60*120) med tillhörande 1 person /bord. Det är samma avgift som besökare betalar. (Obs begränsat antal bord)
Förra året var SSMG enda arrangören på plats och det var mycket uppskattat av alla gäster. I år hoppas vi då på fler mer er. Mad-John hade en föreläsning om spelarrangemang som var uppskattad och lockade många skratt. Har du/ni något som ni vill föreläsa om så finns möjlighetet för det. Än så länge är det bara två föreläsare uppbokade. Har ni tipps om ev föreläsare tar vi tacksamt emot det.
Förreningar i Göteborg, malmö, varberg, uddevalla är klara hitills, Flera spelarrangörer kommer så det blir grymt.
Det finns också möjlighet att affischera om kommande spel på plats.
Ni har ju också inlett ett samarbete med surplus och er nya arena som ni kanske vill göra reklam för. Active Life Equipment kommer också på mässan som butik i år.
Har ni idéer, önskemål m.m. så ring eller skriv, vi löser nästan allt.
Vi behöver så snart som möjligt er bokning om ni är intresserade.
Mvh
Airsoft Exop Göteborg
expogbg@hotmail.com
Last edited by Ghost70 on 8 November 2013, 08:43, edited 2 times in total.
-: Ghost :-
SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!!
Sea Shepherds
AEG EXPO Styrelse
-: Ghost :-
Re: Airsoft Expo Mässa i Göteborg den 20/4 - Inbjudan!
Vi kommer åka ned och ställa ut på denna mässa, vi har bokat 2st. bord så vi kan göra reklam för Skaf samt arenan.
Jag hoppas det är fler som åker med och träffar adra glada airsoftare.
Ni kan skriva här i tråden om samåkning samt ideér, vi håller på och jobbar med bildmaterial.
Men hjälp vore trevligt.
Jag hoppas det är fler som åker med och träffar adra glada airsoftare.
Ni kan skriva här i tråden om samåkning samt ideér, vi håller på och jobbar med bildmaterial.
Men hjälp vore trevligt.
KSK1
- MaRLeY_MaN
- Nykomling

Jag ska också dit, dock vet jag inte vilken ort jag åker ifrån.
Kan låna ut projektor om det behövs.
Datorer kan jag också låna ut om ni vill köra rullande Bildspel / Video.
Kan låna ut projektor om det behövs.
Datorer kan jag också låna ut om ni vill köra rullande Bildspel / Video.
Scorpion Cell | Aliquando et insanire iucundum est
AK är som en Slips, man bör ha MINST En
AK är som en Slips, man bör ha MINST En
Tack, men vi har 2st datorer som vi tar med oss. Projje behövs nog inte.
Men gärna bildmaterial samt om vi kan låna filmklipp på alla spel vi haft både sommar och på Arenan.
Men gärna bildmaterial samt om vi kan låna filmklipp på alla spel vi haft både sommar och på Arenan.
KSK1
Vi skulle behöva nått sånt här.. kanske bara 3 sektioner.. http://www.workman.se/uthyrning-online-shop/pappvaggar/
Någon som har kontakter...?
Någon som har kontakter...?
KSK1
Hör med Sic och Darkness ang filmer från Härja! Sic har fått det film material jag spelat in från de spelen jag filmat, så något bör ni ju kunna skrapa ihop 
In-Hoc-Signo-Vinces
Who Am I
ST7/BT
Who Am I
ST7/BT
Vad är ändamålet med väggarna ?
finns en jäkla massa saker i källaren där jag är kan kolla om de går låna.
finns en jäkla massa saker i källaren där jag är kan kolla om de går låna.
det som de menar är att de ska göra en monter = en väg som man har massa bilder, texter om vad SKAF är 
Team Blackhounds
Ok jag kollade lite och det som kan finnas.. är ju träskiljeväggar med anslagstavla på överdelen..
Men dom e rätt stora så innan jag går vidare e de av intresse behövs kärra el större fordon för ta med dem..
Tror de står på hjul med.
Men i nuläget va dom inte säkra om de användes el inte..
ska kolla mer nästa vecka om de va intresse av dem..
Men dom e rätt stora så innan jag går vidare e de av intresse behövs kärra el större fordon för ta med dem..
Tror de står på hjul med.
Men i nuläget va dom inte säkra om de användes el inte..
ska kolla mer nästa vecka om de va intresse av dem..
Vi har nu fixat buss som avgår från Tidaholm lördagen 20/4 (tid kommer) sen via Falköping, sen vidare mot Vara och sen slutligen stopp i Gbg.
Vi har 25 platser (men blir vi många kan vi ta en större buss)
Pris Ca 180kr tur och retur.
1. Mr Blonde
2. Impact
3. Leeloo
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Vi har 25 platser (men blir vi många kan vi ta en större buss)
Pris Ca 180kr tur och retur.
1. Mr Blonde
2. Impact
3. Leeloo
4.
5.
6.
7.
8.
9.
KSK1