Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Moderators: Sandman, Gargaz

3d5
Nykomling
Nykomling
Posts: 20
Joined: 20 November 2014, 12:07

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by 3d5 »

Du får komma hit. Ja är där du satt gps punkt.
3d5
Nykomling
Nykomling
Posts: 20
Joined: 20 November 2014, 12:07

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by 3d5 »

Kan du inte ringa!????
3d5
Nykomling
Nykomling
Posts: 20
Joined: 20 November 2014, 12:07

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by 3d5 »

Efter som personen som är ansvarig över att man ska hitta till spelet inte vill höra av sig och ta sit ansvar, så måste jag säga att de är jävligt dåligt!!!!!!!!

Gps som ja körde mot, kunde man inte se skyltar eller ansvarig person. Inte ett mob mob numer fans.
Även fast jag försökte flera gånger att få hjälp så hoppade ansvariga över att hjälpa till....
User avatar
Draken
Medlem
Medlem
Posts: 320
Joined: 17 September 2012, 11:38
Location: Tidaholm

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Draken »

Väldigt tråkigt.

Skyltar fanns från stora vägen.

Vid samling hade jag ingen fokus på forum, endast arra spel.


Sorry!!
Team UNFROZEN
Post Reply