Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Moderators: Sandman, Gargaz

BBB
Nykomling
Nykomling
Posts: 32
Joined: 16 September 2012, 22:24
Location: Tidaholm

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by BBB »

1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14. knox - m90 - Jawbreakers
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16. BBB - m90 - Jawbreakers
17.
18.
19.
20.
"Jag missar 100% av alla skott jag inte skjuter !"
User avatar
Draken
Medlem
Medlem
Posts: 320
Joined: 17 September 2012, 11:38
Location: Tidaholm

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Draken »

Ser ut att bli bra väder på lördag.

Tips inför lördag:
vore snällt med jämna pengar, klocka för bleedtime och lunchtid, visselpipa vid skada, något att sitta på tex påse med tidningar eller kampingstol eller liknade, något varmt att dricka, klä dig efter väder samt lager på lager

ses på lör!! :)
Team UNFROZEN
User avatar
knox
Nykomling
Nykomling
Posts: 40
Joined: 17 September 2012, 07:50
Location: Lerdala

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by knox »

1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14.
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16. BBB - m90 - Jawbreakers
Sine Metu! Pink Mist!
User avatar
ERAZER
Nykomling
Nykomling
Posts: 52
Joined: 4 April 2014, 11:16
Location: Kättilstorp

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by ERAZER »

knox wrote:1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14. Erazer - Flecktarn - KSK1
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16. BBB - m90 - Jawbreakers
17.
18.
19.
20.
User avatar
Danis011
Nykomling
Nykomling
Posts: 40
Joined: 29 September 2012, 16:12
Location: Skövde

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Danis011 »

Kommer ej i morgon.
User avatar
Zeddan
Administratör
Administratör
Posts: 262
Joined: 31 January 2014, 16:53
Location: Skövde

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Zeddan »

1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14. Erazer - Flecktarn - KSK1
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16. BBB - m90 - Jawbreakers
17. Zeddan - WL - Tigers
18.
19.
20.
User avatar
Draken
Medlem
Medlem
Posts: 320
Joined: 17 September 2012, 11:38
Location: Tidaholm

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by Draken »

Sväng av vid skylt utvängstorp sen skyltat
Team UNFROZEN
3d5
Nykomling
Nykomling
Posts: 20
Joined: 20 November 2014, 12:07

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by 3d5 »

Fölt gps men ingen där? Vart ska man köra?
Ring mig på +46 72-965 48 76
3d5
Nykomling
Nykomling
Posts: 20
Joined: 20 November 2014, 12:07

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by 3d5 »

Draken wrote:Sväng av vid skylt utvängstorp sen skyltat
Vart ska man åka!???
3d5
Nykomling
Nykomling
Posts: 20
Joined: 20 November 2014, 12:07

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Post by 3d5 »

3d5 wrote:
Draken wrote:Sväng av vid skylt utvängstorp sen skyltat
Vart ska man åka!???
Se inga skyltar
Post Reply