16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Moderators: Sandman, Gargaz

User avatar
Impact
Medlem
Medlem
Posts: 217
Joined: 24 September 2012, 23:43
Location: Stenstorp

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by Impact »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart
5.
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Bravo Tango one one, out
User avatar
Power ODAL
Nykomling
Nykomling
Posts: 17
Joined: 19 August 2014, 00:51

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by Power ODAL »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart
5.
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
tisen666
Nykomling
Nykomling
Posts: 9
Joined: 11 October 2012, 10:58
Location: Skövde/Stöpen

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by tisen666 »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart
5.
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
4. Tisen - flecktarn
5.
6.
7.
8.
9.
10.
TaDa
Karhu
Nykomling
Nykomling
Posts: 28
Joined: 29 July 2014, 19:06

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by Karhu »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart - låna
5. Wilhelm t- svart -låna
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
4. Tisen - flecktarn
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Tompha
Nykomling
Nykomling
Posts: 6
Joined: 12 October 2014, 13:07

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by Tompha »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart - låna
5. Wilhelm t- svart -låna
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.Tompha - Multicam
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
4. Tisen - flecktarn
5.
6.
7.
8.
9.
10.
User avatar
Geddan
Nykomling
Nykomling
Posts: 90
Joined: 17 September 2012, 21:32
Location: Skövde

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by Geddan »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart - låna
5. Wilhelm t- svart -låna
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.Tompha - Multicam
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
4. Tisen - flecktarn
5. Geddan - Gorka 3
6.
7.
8.
9.
10.
stelbent
Nykomling
Nykomling
Posts: 11
Joined: 8 February 2013, 08:59

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by stelbent »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart - låna
5. Wilhelm t- svart -låna
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.Tompha - Multicam
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
4. Tisen - flecktarn
5. Geddan - Gorka 3
6. stelbent - blandat ryskt
7. Joakim - random (förstagångsspelare som följer med stelbent)
8.
9.
10.
User avatar
Nozz
Nykomling
Nykomling
Posts: 18
Joined: 1 October 2014, 16:42
Location: Töreboda

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by Nozz »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart - låna
5. Wilhelm t- svart -låna
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.Tompha - Multicam
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
4. Tisen - flecktarn
5. Geddan - Gorka 3
6. stelbent - blandat ryskt
7. Joakim - random (förstagångsspelare som följer med stelbent)
8.
9.
10.

Nappen - Neutral - *Fotograf*
BroderFluff
Nykomling
Nykomling
Posts: 59
Joined: 14 January 2013, 20:42

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by BroderFluff »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart - låna
5. Wilhelm t- svart -låna
6.


Lag 4 Tan/övrig
1.BRBioTek - multicamo
2.Tompha - Multicam
3.
4.
5.
6.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
2. Zeddan - WL - Tigers
3. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
4. Tisen - flecktarn
5. Geddan - Gorka 3
6. stelbent - blandat ryskt
7. Joakim - random (förstagångsspelare som följer med stelbent)
8. BroderFluff Multicam Onionz
9. Jeppe WL Onionz
10.
User avatar
Sacred
Medlem
Medlem
Posts: 491
Joined: 20 November 2012, 11:58
Location: Skara

Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.

Post by Sacred »

LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5. Power ODAL - ryskt - Cult TPR (ska betala 200 för jag glömde att ta med pengar förra gången)
6.
7.
8.
9.


LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5. Jeppe WL Onionz
6. BroderFluff Multicam Onionz
7. Zeddan - WL - Tigers
8.
9.


LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor - Svart - KSK1
2. Timpan- Svart/vit
3. Karhu - Svart/vit
4. Anton w-svart - låna
5. Wilhelm t- svart -låna
6. Julin - m90/mörk skjorta - Jawbreakers
7. sahlent - svart/atac
8.
9.


Lag 4 Tan/övrig
1. BRBioTek - multicamo
2. Tompha - Multicam
3. stelbent - blandat ryskt
4. Joakim - random (förstagångsspelare som följer med stelbent)
5. Geddan - Gorka 3
6. Tisen - flecktarn
7.
8.
9.


För dem som kan spela i vilket lag som helst anmäl er här o skriv camo ni kommer ha
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Last edited by Sacred on 15 November 2014, 15:42, edited 1 time in total.
________________________________________________________________________________
Dont hear my bbs, only feel my BBs.
Post Reply