Ekedalen 1/9.
-
Chaindance
- Medlem

Ekedalen 1/9.
Hej.
Innan alla hunnit packa ner sin gear rån helgen så lägger vi upp ett nytt spel med samma tema.
Plats: Ekedalen.
Tid: Genomgång 10.00 därefter spelstart.
Regler: VSAF:s trimmtabell.
OBS!!! Spekaravgift 50:- !!!
Spelet:
Ett brottssyndikat har tagit en inflytelserik person som gisslan som hålls i en liten by i ett område som helt kontrolleras av syndikatet. Pengar har
utlovats till de som för tillbaka gisslan levande och i ett stycke.
3 eller fler grupper legoknektar har tagit på sig att försöka frita gisslan. De har infiltrerat syndikatets revir och etablerat ett mobilt läger från vilket de kommer utföra sina
uppdrag och fritagningen. För att sedan kunna ta sig därifrån (Uppgifter om hur detta görs tas med legoknektarnas befäl på plats).
Viktigt att veta är att legoknektarna är inte fienden förs än dom sökt strid första gången och visat sina rätta färger. Man kan alltså infiltrera byn och samla information innan man slår till.
Mer info kommer.
Lagfördelning.
Brottssyndikat (Civila kläder, inga hela uniformer, lättare riggar). 15 st.
Vill även ha folk som kan tänka sig att ta rollen som ledare för syndikatet och en läkare som kommer ha ett enklare sjukhus i byn.
Detta tas i PM man skriver upp sig ändå men skriver inget om sin roll.
OBS!!! ANMÄL ER TILL MIG I PM SKRIV INTE UPP ER HÄR!!! JAG FYLLER I ALLA DELTAGARE!
1. Fylld
2. Fylld
3. Fylld
4. Fylld
5. Fylld
6. Fylld
7. Fylld
8. Fylld
9. Fylld
10. Fylld
11. Fylld
12. Fylld
13. Fylld
14. Fylls
15. Fylld
16. Fylld
17. Fylld
18. Fylld
19. Fylld
Legoknektar.
Varje grupp ska ha en någorlunda enhetlig klädsel PMC, Camo, etc. Ett understöd och ett snipervapen max per grupp.
Var grupper kommer även ha en medic och ett befäl som utses innan spel.
Ser helst att grupperna anmäler sig lagvis och blir det en mer eller mindre i en grupp så är det ok dock ej mer än max 6 man per grupp!
OBS!!! FYLL INTE I DET SKÖTER JAG ANMÄLAN SKER I PM!!!
Grupp 1. 5 st
1. Fylld!
Grupp 2. 5 st.
1. Fylld!
Grupp 3. 5 st.
1. Fylld!
Innan alla hunnit packa ner sin gear rån helgen så lägger vi upp ett nytt spel med samma tema.
Plats: Ekedalen.
Tid: Genomgång 10.00 därefter spelstart.
Regler: VSAF:s trimmtabell.
OBS!!! Spekaravgift 50:- !!!
Spelet:
Ett brottssyndikat har tagit en inflytelserik person som gisslan som hålls i en liten by i ett område som helt kontrolleras av syndikatet. Pengar har
utlovats till de som för tillbaka gisslan levande och i ett stycke.
3 eller fler grupper legoknektar har tagit på sig att försöka frita gisslan. De har infiltrerat syndikatets revir och etablerat ett mobilt läger från vilket de kommer utföra sina
uppdrag och fritagningen. För att sedan kunna ta sig därifrån (Uppgifter om hur detta görs tas med legoknektarnas befäl på plats).
Viktigt att veta är att legoknektarna är inte fienden förs än dom sökt strid första gången och visat sina rätta färger. Man kan alltså infiltrera byn och samla information innan man slår till.
Mer info kommer.
Lagfördelning.
Brottssyndikat (Civila kläder, inga hela uniformer, lättare riggar). 15 st.
Vill även ha folk som kan tänka sig att ta rollen som ledare för syndikatet och en läkare som kommer ha ett enklare sjukhus i byn.
Detta tas i PM man skriver upp sig ändå men skriver inget om sin roll.
OBS!!! ANMÄL ER TILL MIG I PM SKRIV INTE UPP ER HÄR!!! JAG FYLLER I ALLA DELTAGARE!
1. Fylld
2. Fylld
3. Fylld
4. Fylld
5. Fylld
6. Fylld
7. Fylld
8. Fylld
9. Fylld
10. Fylld
11. Fylld
12. Fylld
13. Fylld
14. Fylls
15. Fylld
16. Fylld
17. Fylld
18. Fylld
19. Fylld
Legoknektar.
Varje grupp ska ha en någorlunda enhetlig klädsel PMC, Camo, etc. Ett understöd och ett snipervapen max per grupp.
Var grupper kommer även ha en medic och ett befäl som utses innan spel.
Ser helst att grupperna anmäler sig lagvis och blir det en mer eller mindre i en grupp så är det ok dock ej mer än max 6 man per grupp!
OBS!!! FYLL INTE I DET SKÖTER JAG ANMÄLAN SKER I PM!!!
Grupp 1. 5 st
1. Fylld!
Grupp 2. 5 st.
1. Fylld!
Grupp 3. 5 st.
1. Fylld!
-
Chaindance
- Medlem

Re: Ekedalen 1/9.
Bumpar upp.
-
Chaindance
- Medlem

Bump.
-
Chaindance
- Medlem

Legoknekts trupperna klara!
Bara att fylla på syndikatet.
Bara att fylla på syndikatet.
-
Chaindance
- Medlem

Finns några platser kvar i legoknektsgrupperna för dom som gärna vill köra mer militäriskt.
Kontakta mig i PM!
Kontakta mig i PM!
-
Chaindance
- Medlem

Närmare 40 anmälda.
- Krisshoffa
- Medlem

Tack för ett roligt spel, mycket bra arrat! Helt färdig nu
mycket flankande och släpande
Riktigt kul spelidé!
Tack för ett roligt spel!
Tackar arr och samtliga deltagare för ett bra spel! Denna spelidén var riktigt lyckad.
-
Chaindance
- Medlem

Tack ska ni ha!
Jag blev lite tagen på sängen av att första uppgiften löstes så otroligt snabbt. Trodde det skulle ta hela dan innan ni fick Cissi ur byn!
Sen var det lite improvisation.
Jag blev lite tagen på sängen av att första uppgiften löstes så otroligt snabbt. Trodde det skulle ta hela dan innan ni fick Cissi ur byn!
Sen var det lite improvisation.