Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Moderators: Sandman, Gargaz

User avatar
Kotten
Medlem
Medlem
Posts: 115
Joined: 28 September 2012, 13:38
Location: Jönköping

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by Kotten »

1. Laneri .- pmc -
2. $acred$car - WL
3. knox - ? - stp
4. Mr Blonde - Flecktarn - Raubtiere
5. Draken - Flecktarn - Raubtiere
6.
7. Ivarzzon - m90
8. Lajjmen87 - woodland
9. Mini - OD - Raubtiere
10. Termos - OD - Raubtiere
11.Kungen - DPM - NWO
12. BroderFluff - DPM - NWO
13.BBB - pmc -Jawbreakers
14. Awskarr - DPM - NWO
15. Geddan - Flecktarn -
16. Meanmachine - Marpat - Legion
17. Krisshoffa - Marpat - Legion
18.Tobbeman - flecktarn - Raubtiere
19. Svenbertil - Svart - Bastards
20. Hans & Greta-Flecktarn-Raubtiere
21. Shiri-Varselväst-Fotograf
22. Kersf - M90 - Varg Paket
23. Svennis - M90 - Varg Paket
24. Johan - M90 - Varg Paket
25. Xerxus - legion - marpat
26. 8Bit - MC -
27. DoktorD - KLMK - (med Haij och Mandibol)
28. Mandibol - Woodland - (med Haij och DoktorD)
29.
30.
31. Demond - svart - Basterds
32. Maggo - Flecktarn - Raubtiere
33. Haij - OD - (Men DoktorD och Mandibol)
34. Hegal- Multicam - EAz

Har dubbel bokat med jobb som kolliderar med detta spel.
Chaindance
Medlem
Medlem
Posts: 240
Joined: 28 August 2012, 23:24
Location: Tidaholm

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by Chaindance »

Jobb går allltid först ;)

Åker ut till banan snart nu så skicka ett sms på 0735459950 om ni inte kommer så vi slipper vänta och är edt nån som har problem med att hitta dit så är det bara att ringa!
DoktorD
Nykomling
Nykomling
Posts: 7
Joined: 1 October 2012, 08:22
Location: Skövde

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by DoktorD »

Tack till alla för ett utmärkt spel!
Chaindance
Medlem
Medlem
Posts: 240
Joined: 28 August 2012, 23:24
Location: Tidaholm

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by Chaindance »

Tackar för idag.

Hoppas folk var nöjda och att det inte var allt för rörigt upplägg på första spelet.

Nu hoppas vi på lite saftiga bilder ;)
Ivarzzon
Nykomling
Nykomling
Posts: 66
Joined: 14 November 2012, 20:32

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by Ivarzzon »

Riktigt bra första spel för säsongen :) man längtar ju inte mindre nu efter att komma ut i skogen igen ;)
Termos
Nykomling
Nykomling
Posts: 87
Joined: 16 September 2012, 20:24
Location: Tidaholm

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by Termos »

Gillar verkligen spel med ammo begränsning Man får tänka efter innan man skjuter. Tackar så jätte mycket för ett bra spel väldigt roligt när det är fler än 2 lag :D
Svenbertil
Nykomling
Nykomling
Posts: 27
Joined: 30 September 2012, 20:58
Location: Mullsjö

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by Svenbertil »

Tack för idag, hade skitroligt!
Lajjmen87
Nykomling
Nykomling
Posts: 2
Joined: 30 April 2013, 10:31

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by Lajjmen87 »

Ett awesome spel, tack för idag!
User avatar
wulfhere
Medlem
Medlem
Posts: 221
Joined: 15 September 2012, 14:32
Location: Skövde

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by wulfhere »

Fantastiskt kul dag och bra upplägg, bra jobbat av arr.
Hon sitter och redigerar bilderna nu, många grymma ingamebilder kan jag lova som har tjuvkollat :P
User avatar
Laneri
Medlem
Medlem
Posts: 189
Joined: 16 September 2012, 21:25
Location: Stockholm

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Post by Laneri »

Tack alla och arr!
Avvek vid lunch då jag var tvungen att åka halv fyra så det hade blivit så lite tid efter.
Härligt att vara ute igen. Spelstarten vart ju lite sen, illafall kändes det så när jag var i så god tid själv.
Vet inte vad man kan göra? Två spelstarter? Antar att det alltid kommer eftersläntare?

Med all vänlighet.

Laneri/Lars
Post Reply