Spel & Loppis 10/2
Re: Spel & Loppis 10/2
1. Roughly - Multicam
2. Mr Blonde - Flecktarn - Raubtiere
3. Mini - Fleckdesert - Raubtiere
4. Wulfhere-Flecktarn- Raubtiere
5.
6. Sonny
7. Rickard
8.Hell-man ( kommer up o hällsar på om man får fast man inte är medlem ) (har lite shit o bli av med)
9. Klintan - multicam prel ungen har fått maginfluensa!
10. Darkness - WL - ST7
11. Spellz - WL - ST7 hangaround
12. Mackan135 - Multicam - Jawbreakers
13. Impact - WL - ST7
14. Duracell
15. Böle-Flecktarn- Raubtiere
16. Krisshoffa - Legion - Svart
17. mEANmACHINE - Svart
18. Sianna -A-Tac FG el. Multicam- Jawbreakers
19. Staffo - Flecktarn - Raubtiere
20. Leeloo - Flecktarn - Raubtiere
21. Sylvann - Varg Paket - M90
22. Popcornfist - Varg Paket - M90
23. Svennis - Varg Paket - M90
24. Sonev - Spartanz - WL
25. Rb - flora
26. Totte - Gorka
27. Wolf ?
28. Lillgreven ?
29. Rask-M90/Multicam-Jawbreakers
30. DoktorD - WL/mix
31. Haij - WL/mix
32. Sacredscar - WL - Spartanz
33. Andreas (junior)
34. Deamon svart
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
Loppis 10/2
1. BBB - Div. pistoler , en M4 och utrustning .
2. aknot - YHM Specter M4, AUG civil, flecktarnkläder, crossdrawväst (svart), platecarrier
3. M4:or, VZ.61, AK47 Spetsnaz, Eventuellt ett understöd. Pistoler, lite gear och ett par hjälmar.
4. Hell-man - allt jag äger o har
5. Krisshoffa - Lite av varje
6. stelbent - STAR AW.338 co2 konv. med palmer och en SIG550 med okänt m150ftk (tror jag).
7. Wulfhere ICS M4 mtb, komplett Ryss utr med G&G AK, kläder, WE 1911 MEU, div gear...
8. Saelent - CA m4, co2 pistol, Flera laddare, multicam skjorta & byxa m.m
9. Classos - M14 kart träimitation i plast, Boreup kit,Pistong med titantänder,alu P-huvud. fullt Upg WE416 gbbr med 8 mag alu nozzle,mm Lmt203 long med QD. Acog4x. 6 40mm pom granater.G36med trummag, granatkastare, Desert eagle Co2.
10. DoktorD - Maruzen VZ61 Skorpion, M870 gas. KSC Mk23.
11. Haij - Semi-sniper M14, Flecktarnboonie & lite smått och gott
12. Mini/Termos - små saker
13. 8Bit - Dan Wesson Revolver 6" med förpackning + patroner, Magpul accessoarer samt smått och gott.
14. Totte - Famas, AKSU, KJ M9, lite gear
15. hellfoxx - måltavior, samt smått och gott.
2. Mr Blonde - Flecktarn - Raubtiere
3. Mini - Fleckdesert - Raubtiere
4. Wulfhere-Flecktarn- Raubtiere
5.
6. Sonny
7. Rickard
8.Hell-man ( kommer up o hällsar på om man får fast man inte är medlem ) (har lite shit o bli av med)
9. Klintan - multicam prel ungen har fått maginfluensa!
10. Darkness - WL - ST7
11. Spellz - WL - ST7 hangaround
12. Mackan135 - Multicam - Jawbreakers
13. Impact - WL - ST7
14. Duracell
15. Böle-Flecktarn- Raubtiere
16. Krisshoffa - Legion - Svart
17. mEANmACHINE - Svart
18. Sianna -A-Tac FG el. Multicam- Jawbreakers
19. Staffo - Flecktarn - Raubtiere
20. Leeloo - Flecktarn - Raubtiere
21. Sylvann - Varg Paket - M90
22. Popcornfist - Varg Paket - M90
23. Svennis - Varg Paket - M90
24. Sonev - Spartanz - WL
25. Rb - flora
26. Totte - Gorka
27. Wolf ?
28. Lillgreven ?
29. Rask-M90/Multicam-Jawbreakers
30. DoktorD - WL/mix
31. Haij - WL/mix
32. Sacredscar - WL - Spartanz
33. Andreas (junior)
34. Deamon svart
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
Loppis 10/2
1. BBB - Div. pistoler , en M4 och utrustning .
2. aknot - YHM Specter M4, AUG civil, flecktarnkläder, crossdrawväst (svart), platecarrier
3. M4:or, VZ.61, AK47 Spetsnaz, Eventuellt ett understöd. Pistoler, lite gear och ett par hjälmar.
4. Hell-man - allt jag äger o har
5. Krisshoffa - Lite av varje
6. stelbent - STAR AW.338 co2 konv. med palmer och en SIG550 med okänt m150ftk (tror jag).
7. Wulfhere ICS M4 mtb, komplett Ryss utr med G&G AK, kläder, WE 1911 MEU, div gear...
8. Saelent - CA m4, co2 pistol, Flera laddare, multicam skjorta & byxa m.m
9. Classos - M14 kart träimitation i plast, Boreup kit,Pistong med titantänder,alu P-huvud. fullt Upg WE416 gbbr med 8 mag alu nozzle,mm Lmt203 long med QD. Acog4x. 6 40mm pom granater.G36med trummag, granatkastare, Desert eagle Co2.
10. DoktorD - Maruzen VZ61 Skorpion, M870 gas. KSC Mk23.
11. Haij - Semi-sniper M14, Flecktarnboonie & lite smått och gott
12. Mini/Termos - små saker
13. 8Bit - Dan Wesson Revolver 6" med förpackning + patroner, Magpul accessoarer samt smått och gott.
14. Totte - Famas, AKSU, KJ M9, lite gear
15. hellfoxx - måltavior, samt smått och gott.
- Krisshoffa
- Medlem

Jag hann inte fÅ med mig nån loppis shit..
-
Chaindance
- Medlem

Får allt ta och tacka för idag var ytters trevligt och ett riktigt bra möte tyckte jag (Trots min sena ankomst...).
Jag kan ju säga helt ärligt jag är ingen cqb spelare utan föredrar skogen men jag tror ändå att Härja kommer bli hur bra som helst. en enorm tillgång för att sätta Skaf på kartan på allvar. Vi är inte hemma än men detta året får gå till att spela in och anpassa banan till bästa möjliga.
Sen är jag inte byggnissen nummer ett och kommer inte bli det står jag förhar svårt som det är med tid men kommer gärna lägga min tid som arr när jag har chans.
Jag kan ju säga helt ärligt jag är ingen cqb spelare utan föredrar skogen men jag tror ändå att Härja kommer bli hur bra som helst. en enorm tillgång för att sätta Skaf på kartan på allvar. Vi är inte hemma än men detta året får gå till att spela in och anpassa banan till bästa möjliga.
Sen är jag inte byggnissen nummer ett och kommer inte bli det står jag förhar svårt som det är med tid men kommer gärna lägga min tid som arr när jag har chans.
Vill tacka för att så många dök upp och sade sitt på mötet, mycket givande och skönt att höra era åsikter.
Mot ett bra Airsoftår!
Mot ett bra Airsoftår!
Frågor? Skicka PM! Rapportera inlägg som bryter mot våra regler. Tack!
Ett STORT tack från mig för ett varmt bemötande och trevliga människor där vissa tillochmed kände igen mig 
Extra tack till Mr Blonde som gav en väldigt informativ och bra tour runt arenan när spelarna tog käk.
Arenan i sig är det bästa jag sett i sitt slag och möjligheterna för mer avancerade småuppdrag som löser av varandra är ju nästan oändliga. Man är van vid att få åka hem från inomhusspel med sadface varannan gång ungefär, men jag tror inte att någon kan vara missnöjd efter en dag på surplus arena. Om man nu inte vet med sig att man föredrar skogen då förstås.
Det som jag tycker verkade bäst var singeleldsregeln. Äntligen kan vi som tycker pickor och hagel är det fetaste få en ärlig chans på banan. Skulle man även kunna lägga till att auto på smg's utan kolv som hålls med en hand (uzi, Mac, scorpion, mp5k osv) är okej så ser jag sjuuukt coola gisslandrama/bankrånar/tjuv&polis-scenarion framför mig
Extra tack till Mr Blonde som gav en väldigt informativ och bra tour runt arenan när spelarna tog käk.
Arenan i sig är det bästa jag sett i sitt slag och möjligheterna för mer avancerade småuppdrag som löser av varandra är ju nästan oändliga. Man är van vid att få åka hem från inomhusspel med sadface varannan gång ungefär, men jag tror inte att någon kan vara missnöjd efter en dag på surplus arena. Om man nu inte vet med sig att man föredrar skogen då förstås.
Det som jag tycker verkade bäst var singeleldsregeln. Äntligen kan vi som tycker pickor och hagel är det fetaste få en ärlig chans på banan. Skulle man även kunna lägga till att auto på smg's utan kolv som hålls med en hand (uzi, Mac, scorpion, mp5k osv) är okej så ser jag sjuuukt coola gisslandrama/bankrånar/tjuv&polis-scenarion framför mig
Jag får tacka alla för idag! Roliga spel och skönt med initiativ från oss spelare för att utforma spelen! Tack för mig!
Det är jätteviktigt att ALLA som var med idag och betalade medlemsavgift går in på länken nedan och fyller i personuppgifter, annars gäller inte erat medlemskap. (Men även ni som betalt förut och inte reggat er)
Efter detta får ni tillgång till Medlemsdelen på forumet.
https://ebas.sverok.se/signups/index/6944
Efter detta får ni tillgång till Medlemsdelen på forumet.
https://ebas.sverok.se/signups/index/6944
Frågor? Skicka PM! Rapportera inlägg som bryter mot våra regler. Tack!
- Krisshoffa
- Medlem

Tack alla för spelet i söndags. Lite kul att det blev så otroligt jämna spel också
Hoppas alla har överseende med spelidén som inte fungerade. Man måste ju testa lite olika för att se vad som funkar och nu upptäckte vi något som inte funkar *skratt*
Det var grymt bra stämning och jag tycker spelet var ärligt och bra. Det var helt enkelt väldigt kul att spela!
/Arr
Det var grymt bra stämning och jag tycker spelet var ärligt och bra. Det var helt enkelt väldigt kul att spela!
/Arr
-
mEANmACHINE
- Nykomling

Vill tacka alla för ett väldigt bra spel, man blir ju aldrig besviken på skaraborgare 
plus
+ Bra information kring spelen som kördes.
+ Vågade pröva nya spelidéer även om det kanske inte gick som man ville.
+ Stämningen var sjukt bra vilket resulterade i att alla gjorde sitt bästa och man tog träffar fast man var osäker.
+ Bland de bästa banorna som jag lirat på.
minus
- Denna gång kommer jag faktiskt inte på något. Egen notis är ju att det alltid kan vara bra med radio trotts de korta avstånden
plus
+ Bra information kring spelen som kördes.
+ Vågade pröva nya spelidéer även om det kanske inte gick som man ville.
+ Stämningen var sjukt bra vilket resulterade i att alla gjorde sitt bästa och man tog träffar fast man var osäker.
+ Bland de bästa banorna som jag lirat på.
minus
- Denna gång kommer jag faktiskt inte på något. Egen notis är ju att det alltid kan vara bra med radio trotts de korta avstånden
LEGION 42