Vissa GBB kan använda både co2 mag och greengas mag
EX: http://www.rodastjarnan.com/airsoft-we- ... -gbb-14382
Som ja funderar på..
Förslag på köp av pistol?
Re: Förslag på köp av pistol?
Jag har ingen erfarenhet av den, men den verkar ju vara helt ok...
WE sägs ju vara helt ok märke dessutom.
- mr kalashnikov
- Medlem

har en ASG helmetall M9 Beretta, den klara både gas och co2 , co2 kan ju va bra om man kör spel ute när det är kallt, sen inomhus när det är lite varmare kan man köra gasmagg, co2 gör den lite kraftigare.. kanske inte passar som sidearm, vet dock ej vad den gör med co2 magg. tänker gött med en picka du kan stoppa vad du vill beroende på plats, finns ju powerupp gas med som den oxå tar:-) nu råkar ja ju vara ett Beretta , Desert Eagle fan:-) gillar man Glock så funkar det nog oxå bra, den där nya Glocken Gen4 verkar ganska rejäl.
Jag köpte WE G19 Gen3, Gen4 har så konstiga handgrepp :/... alldeles knottriga 
- mr kalashnikov
- Medlem

Jockelino wrote:Vissa GBB kan använda både co2 mag och greengas magget
EX: http://www.rodastjarnan.com/airsoft-we- ... -gbb-14382
Som ja funderar på..
I vissa pistoler så måste man byta it nozzeln om man aka köra Co2 Magg , köpte min M9 Biohazard picka på röda stjärnan.. Det finns co2 Magg till den men Nozzeln är till för gas. Kör man ändå med co2
Så sprängs gas nozzeln snart.
Jo dedär med nozzlern har jag läst om att man ska byta den till co2 för den klarar både gas/co2 kanske inte är så för alla pistoler men den jag läste på var de iaf så.
Dock hittar jag inga we high capa co2 mag 5,1 i nuläget så får nog hålla mig till gas, dom jag hitta va från sidor som fått dåligt omdömme så kommer inte beställa där.
Dock hittar jag inga we high capa co2 mag 5,1 i nuläget så får nog hålla mig till gas, dom jag hitta va från sidor som fått dåligt omdömme så kommer inte beställa där.
Rätta mig om jag har fel nu.
Men har man en nozzel för CO2 och green gas mag som passar så håller det men inte tvärt om!? Då CO2 har högre tryck!?
Men har man en nozzel för CO2 och green gas mag som passar så håller det men inte tvärt om!? Då CO2 har högre tryck!?
In-Hoc-Signo-Vinces
Who Am I
ST7/BT
Who Am I
ST7/BT
Fick min WE Glock 19 idag. Blev mycket nöjd. handgreppet var i minsta laget, men kunde utan problem ha all fingrar på pistolen..
Verkar vara bra kvalité dessutom...
Något positivt som förvånade mig var rekylen
Verkar vara bra kvalité dessutom...
Något positivt som förvånade mig var rekylen