Nedmontering/stängning Ekedalen 28/9
Posted: 23 September 2014, 18:00
Fubar
Söndag 28/9
Obs: Inget spel - men demolition.
Alldeles gratis
Ekedalens airsoftbana måste stänga.
Det har byggts på banan utan hänsyn till det arrendeavtal som finns mellan kommunen och Fubar.
Vi hotas i princip av rättsliga åtgärder på grund av att bäckvatten respektive duken runt kullen nu riskerar förorenas/skadas.
Kravet från kommunen är att allt vi byggt på banan måste bort.
Vi har valt att använda söndagen till att samla allt material längs "vägen" genom Ekedalen. Allt material kommer därefter flisas.
All hjälp är mycket välkommen!
Söndag 28/9
Obs: Inget spel - men demolition.
Alldeles gratis
Ekedalens airsoftbana måste stänga.
Det har byggts på banan utan hänsyn till det arrendeavtal som finns mellan kommunen och Fubar.
Vi hotas i princip av rättsliga åtgärder på grund av att bäckvatten respektive duken runt kullen nu riskerar förorenas/skadas.
Kravet från kommunen är att allt vi byggt på banan måste bort.
Vi har valt att använda söndagen till att samla allt material längs "vägen" genom Ekedalen. Allt material kommer därefter flisas.
All hjälp är mycket välkommen!