Page 1 of 1

Nedmontering/stängning Ekedalen 28/9

Posted: 23 September 2014, 18:00
by aknot
Fubar
Söndag 28/9
Obs: Inget spel - men demolition.
Alldeles gratis

Ekedalens airsoftbana måste stänga.
Det har byggts på banan utan hänsyn till det arrendeavtal som finns mellan kommunen och Fubar.
Vi hotas i princip av rättsliga åtgärder på grund av att bäckvatten respektive duken runt kullen nu riskerar förorenas/skadas.
Kravet från kommunen är att allt vi byggt på banan måste bort.
Vi har valt att använda söndagen till att samla allt material längs "vägen" genom Ekedalen. Allt material kommer därefter flisas.

All hjälp är mycket välkommen!

Re: Nedmontering/stängning Ekedalen 28/9

Posted: 27 September 2014, 16:52
by Impact
Hur dags finns det folk på plats?

Re: Nedmontering/stängning Ekedalen 28/9

Posted: 28 September 2014, 17:01
by aknot
från 9...
Ekedalen är nu nedmonterat och vi har återlämnat ansvaret för marken till kommunen.
Tack alla som visat intresse för banan, som hjälpt oss att bygga och riva.
Tack också till alla som spelat och arrat på marken.