Page 1 of 2

SPEL INSTÄLLT! 27/10 - härja cqb spel

Posted: 22 October 2013, 12:38
by Sacred
Tjenare o välkomna till spel på Härja söndagen den 20/10!

Huvud Arrangör: Sacred
Arr på plats kl 09:00
Spelsamling kl 10:00 (Kroningen skall vara klar 11:00!!) start så snart alla kronat så startar vi spelen!
Eftersläntrare väntar tills lunch!
Lunch vid ca 13-14 tiden.

Alla vapen typer är godkända - Pistol/hagel/karbin/granater(ej pyro pga brandrisk samt rökgranater)/sniper/max ett understöd per lag.
Det är idag semi spel, vapen som inte klarar av detta får bursta försiktigt.
Och i idag är det bara 100 m/s som gäller med 0,20g!!!!
NYTT! Kan även förekomma att vapen helt random kommer testas under spel av arr/funktionär!!

Vid kroning se till att funktionären ser att ni laddar av föreningens egna kulor och är det co2 mag så måste patronen sättas i framför funktionären vid kronen!
Tänk på att vid chroning så ha ett tomt magasin, ge det till funktionären som fyller på med 0.20 kulor och om det är Co2 att ni laddar ny co2 patron framför funktionären vid kronen.

Allmänna regler:
Ögonskydd på innanför slussen (obligatoriskt), Påfyllning,laddning och batterier kopplas in efter slussen samt inga Laddade vapen i omlädningsrummet/butiken!
Rekommenderar STARKT även någon form av skydd för tänderna, och öron skydd (frivilligt) då de förekommer ljudgranater.

Pris: 100 SEK för medlemmar.
200:- för icke medlemmar ( då ingår medlemskap i Skaf , så nästa gångs besök på Arenan kostar dig 100:- , i medlemskapet ingår det en försäkring som sedan täcker dig under alla våra spel skbairsoft)

Övrigt: Frågor? Skicka PM till mig.

Spel scenarion:

tdm ball mod

black hawk down

the line

tdm domination



Ett av de tidigare spelade spelen : http://www.youtube.com/watch?v=cXcXYMgc ... e=youtu.be



Anmälning:
Om ni är anmälda och inte kan komma så skriv detta i tråden, om möjligt i god tid!
Minst antal spelar 10 st.
Inga ammo begränsningar!

Exempel. 1. Nick - Camo typ - Lag - Understöd (om ni tar med detta vapen typ, burst är de som gäller för understöd)

Sacred - aor2 - ST7

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 22 October 2013, 15:15
by Mr Blonde
namn - lag - camo
1. sacred - ST7 - aor2
2. Mr Blonde - KSK1 - Svart

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 23 October 2013, 11:11
by Akiteh
namn - lag - camo
1. sacred - ST7 - aor2
2. Mr Blonde - KSK1 - Svart

Akiteh - Urban camo (kommer kamske)

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 23 October 2013, 17:00
by marc46
Re: 27/10 - härja cqb spel

Inläggav Akiteh » 23 oktober 2013, 11:11

namn - lag - camo
1. sacred - ST7 - aor2
2. Mr Blonde - KSK1 - Svart
3. Marc46 - Svart
4. Rovaniemi - Legion - Svart
5. Eriksson - Legion - Svart
Akiteh - Urban camo (kommer kamske)

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 23 October 2013, 21:59
by Ahlander
namn - lag - camo
1. sacred - ST7 - aor2
2. Mr Blonde - KSK1 - Svart
3. Marc46 - Svart
4. Rovaniemi - Legion - Svart
5. Eriksson - Legion - Svart
6. Ahlander - Svart
Akiteh - Urban camo (kommer kamske)

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 24 October 2013, 21:16
by kersf
namn - lag - camo
1. sacred - ST7 - aor2
2. Mr Blonde - KSK1 - Svart
3. Marc46 - Svart
4. Rovaniemi - Legion - Svart
5. Eriksson - Legion - Svart
6. Ahlander - Svart
7.Akiteh - Urban camo (kommer kamske)
8. Kersf - Varg Paket - M90
9. Svennis - Varg Paket - M90

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 25 October 2013, 00:02
by huvudshot
huvudshot wrote:
kersf wrote:namn - lag - camo
1. sacred - ST7 - aor2
2. Mr Blonde - KSK1 - Svart
3. Marc46 - Svart
4. Rovaniemi - Legion - Svart
5. Eriksson - Legion - Svart
6. Ahlander - Svart
7.Akiteh - Urban camo (kommer kamske)
8. Kersf - Varg Paket - M90
9. Svennis - Varg Paket - M90
10. Huvudshot-WL (kommer kanske)

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 25 October 2013, 09:12
by Mr Blonde
namn - lag - camo
1. sacred - ST7 - aor2
2.
3. Marc46 - Svart
4. Rovaniemi - Legion - Svart
5. Eriksson - Legion - Svart
6. Ahlander - Svart
7.Akiteh - Urban camo (kommer kamske)
8. Kersf - Varg Paket - M90
9. Svennis - Varg Paket - M90
10. Huvudshot-WL (kommer kanske)



----------------------Butiken öppen mellan 10-13

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 26 October 2013, 17:12
by kersf
namn - lag - camo
1. sacred - ST7 - aor2
2. Folke - Varg Paket - M90
3. Marc46 - Svart
4. Rovaniemi - Legion - Svart
5. Eriksson - Legion - Svart
6. Ahlander - Svart
7.Akiteh - Urban camo (kommer kamske)
8. Kersf - Varg Paket - M90
9. Svennis - Varg Paket - M90
10. Huvudshot-WL (kommer kanske)



----------------------Butiken öppen mellan 10-13

Re: 27/10 - härja cqb spel

Posted: 26 October 2013, 17:28
by Sacred
game on boys! så ses vi imörrn!