Page 1 of 1

13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 7 October 2013, 21:51
by aknot
Arrangör: Fubar
Plats: Ekedalens gamla soptipp
Datum: 13 oktober
Tider: Hela dagen från ca 10
Verktyg: hammare, skruvdragare, kofot, såg, röjsåg, motorsåg?
Regler: Alla får vara med.
Aktiviteter: Målning, bygge av hus (stomme + panel), slyröjning, nedtagning av ruttna träd runt byn, brobygge, lagning av hus etc (det finns jobb till alla...)

Vi kör pickaspel på slutet av dagen om vi tycker vi förtjänat det :twisted:

Anmäl er gärna så vi kan planera arbetet!
1. Aknot
2.
3.
4.
5.

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 7 October 2013, 21:55
by foley
Anmäl er gärna så vi kan planera arbetet!
1. Aknot
2. Fokey
3.
4.
5.

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 8 October 2013, 09:43
by knox
Anmäl er gärna så vi kan planera arbetet!
1. Aknot
2. Fokey
3. knox lite preliminärt
4.
5.

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 8 October 2013, 10:20
by Chaindance
Anmäl er gärna så vi kan planera arbetet!
1. Aknot
2. Fokey
3. knox lite preliminärt
4. Chaindance
5.

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 9 October 2013, 09:24
by Slim
Anmäl er gärna så vi kan planera arbetet!
1. Aknot
2. Foley
3. knox lite preliminärt
4. Chaindance
5. Slim (f.d. hilandr)
6.

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 13 October 2013, 20:24
by aknot
Byn är städad från både skräp och brädhögar, bron är mer klar och två hus målade.
Tack för idag!
Frun hade gärna kommit till den hypotetiska grillningen :)
Det finns mycket mer att göra på banan så när tar vi nästa byggdag?

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 13 October 2013, 20:26
by Chaindance
Grillning nästa gång med familjerna?

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 13 October 2013, 20:28
by aknot
Låter som en kul dag. Friluftsliv, grillning, samkväm - och lite snickra innan för att få aptit.
Vad står på menyn? Vildsvin?

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 13 October 2013, 22:10
by Termos
Låter som en jättebra ide

Re: 13/10 Byggdag Ekedalen

Posted: 16 October 2013, 17:46
by knox
hänger gärna på nästa gång igen! allrid lika trevligt att träffas! tar nog med ungarna nästa gång !