Page 1 of 1

Visa era vapen - kommentarer

Posted: 10 September 2012, 22:57
by Yoda Five
:D

Re: Visa era vapen - kommentarer

Posted: 5 April 2013, 00:10
by Roughly
Snyggt Callahan. Stilrent :)

Re: Visa era vapen - kommentarer

Posted: 5 April 2013, 01:18
by callahan
Väntar på ett rödpunkt sen är den redo!

Re: Visa era vapen - kommentarer

Posted: 21 June 2013, 11:10
by Chaindance
Akimbo glockar!!!

Very nice Callahan!

Re: Visa era vapen - kommentarer

Posted: 24 September 2013, 17:14
by Coaxial
Fräsig bössa Callahan!
Ser ut som en Magpul CQB? Om så är fallet är jag nyfiken på hur den presterar och så?
Funderar nämligen själv på att införskaffa en sådan fast i 14.5 utförandet.

Re: Visa era vapen - kommentarer

Posted: 26 September 2013, 03:46
by callahan
Ska jag vara ärlig så vet jag inte hur den presterar än.
Bara provskjutet den i polarens trädgård när vi trimmade ner den till CQB fps.
Monterade en Gate mosfet också samtidigt.
Är du intresserad då den är till salu ev så skicka ett PM så ska du få ett riktigt bra pris.