Page 1 of 2

Härja Arena. 15/9

Posted: 29 August 2013, 21:33
by Chaindance
Arrangör: Chaindance

Plats: Härja Arena

Datum: 15/9

Tider: Genomgång 11.00

Pris: Detta spel är gratis. Men man måste vara medlem i SKAF för att vara försäkrad! 100 kr som det kostar idag är inga pengar när en olyckan är framme.

Övrigt: Inget semi eller pistolspel denna gång auto är ok men respektera varandra. Undvik ansikte om det går och skjut korta skurar om det inte rör sig om nehållande eld!
Spawnrape är inte ok. Knifekill ska ske med atrapp!

Regler: VSAF´s tabell med cqb-trimm kulvikten påverkar ju m/s.

Scenario: Enkla spel (Ja det är säkert!). Kommer finnas spel med fler än 2 lag! Kommer även vara nedsläkt på vissa delar under en del spel. Är folk sugna så kör vi lite pickafight på slutet!

Får jag för mig att testa nån ny idé lägger jag upp det här innan spelet.

Anmälning:
Om ni är anmälda och inte kan komma så skriv detta i tråden, om möjligt i god tid!

Minsta antal spelare för spel: 20

Nr - Nick - Camo - Eventuell lagtillhörighet

1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2.
3.
osv

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 30 August 2013, 16:32
by huvudshot
Chaindance wrote:Arrangör: Chaindance

Plats: Härja Arena

Datum: 15/10

Tider: Genomgång 11.00

Pris: Detta spel är gratis. Men man måste vara medlem i SKAF för att vara försäkrad! 100 kr som det kostar idag är inga pengar när en olyckan är framme.

Övrigt: Inget semi eller pistolspel denna gång auto är ok men respektera varandra. Undvik ansikte om det går och skjut korta skurar om det inte rör sig om nehållande eld!
Spawnrape är inte ok. Knifekill ska ske med atrapp!

Regler: VSAF´s tabell med cqb-trimm kulvikten påverkar ju m/s.

Scenario: Enkla spel (Ja det är säkert!). Kommer finnas spel med fler än 2 lag! Kommer även vara nedsläkt på vissa delar under en del spel. Är folk sugna så kör vi lite pickafight på slutet!

Får jag för mig att testa nån ny idé lägger jag upp det här innan spelet.

Anmälning:
Om ni är anmälda och inte kan komma så skriv detta i tråden, om möjligt i god tid!

Minsta antal spelare för spel: 20

Nr - Nick - Camo - Eventuell lagtillhörighet

1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3.
osv

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 31 August 2013, 04:00
by BroderFluff
1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3.BroderFluff
4.
5.
6.
7.
8.
osv

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 31 August 2013, 13:52
by Awskarr
1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3.BroderFluff
4. Awskarr - DPM - NWO
5.
6.
7.
8.

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 1 September 2013, 21:14
by Mr Blonde
För att förtydliga, Det blir nu en byggdag i Härja. Förhoppningsvis den sista på länge. Vi kör igång kl 10.00
Efter det kör vi spel ett par timmar, som Chaindance håller i.

Ta gärna med skruvdragare, tumstock och penna.




1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3.BroderFluff
4. Awskarr - DPM - NWO
5. Mr Blonde - Pmc - KSK1
6.
7.
8.

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 3 September 2013, 10:46
by Uruz
1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3.BroderFluff
4. Awskarr - DPM - NWO
5. Mr Blonde - Pmc - KSK1
6. Uruz
7.
8.

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 4 September 2013, 19:14
by Akiteh
1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3.BroderFluff
4. Awskarr - DPM - NWO
5. Mr Blonde - Pmc - KSK1
6. Uruz
7.Akiteh (digital urban)
8.

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 6 September 2013, 03:33
by BroderFluff
1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3.
4.
5. Mr Blonde - Pmc - KSK1
6. Uruz
7.Akiteh (digital urban)
8.

Har tyvärr kåraktiviteter, kan ej komma.

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 12 September 2013, 20:03
by Geddan
1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3. Geddan - Flecktarn
4.
5. Mr Blonde - Pmc - KSK1
6. Uruz
7.Akiteh (digital urban)
8.

Förövrigt så står det 15/9 i rubriken och 15/10 i info, vilket gäller?

Re: Härja Arena. 15/9

Posted: 12 September 2013, 20:19
by Ringman
1. Chaindance - PMC - Jawbreakers.
2. Huvudshot-WL
3. Geddan - Flecktarn
4. Ringman - Flecktarn
5. Mr Blonde - Pmc - KSK1
6. Uruz
7.Akiteh (digital urban)
8.