Page 5 of 6

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 4 May 2013, 21:35
by Kotten
1. Laneri .- pmc -
2. $acred$car - WL
3. knox - ? - stp
4. Mr Blonde - Flecktarn - Raubtiere
5. Draken - Flecktarn - Raubtiere
6.
7. Ivarzzon - m90
8. Lajjmen87 - woodland
9. Mini - OD - Raubtiere
10. Termos - OD - Raubtiere
11.Kungen - DPM - NWO
12. BroderFluff - DPM - NWO
13.BBB - pmc -Jawbreakers
14. Awskarr - DPM - NWO
15. Geddan - Flecktarn -
16. Meanmachine - Marpat - Legion
17. Krisshoffa - Marpat - Legion
18.Tobbeman - flecktarn - Raubtiere
19. Svenbertil - Svart - Bastards
20. Hans & Greta-Flecktarn-Raubtiere
21. Shiri-Varselväst-Fotograf
22. Kersf - M90 - Varg Paket
23. Svennis - M90 - Varg Paket
24. Johan - M90 - Varg Paket
25. Xerxus - legion - marpat
26. 8Bit - MC -
27. DoktorD - KLMK - (med Haij och Mandibol)
28. Mandibol - Woodland - (med Haij och DoktorD)
29.
30.
31. Demond - svart - Basterds
32. Maggo - Flecktarn - Raubtiere
33. Haij - OD - (Men DoktorD och Mandibol)
34. Hegal- Multicam - EAz

Har dubbel bokat med jobb som kolliderar med detta spel.

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 07:33
by Chaindance
Jobb går allltid först ;)

Åker ut till banan snart nu så skicka ett sms på 0735459950 om ni inte kommer så vi slipper vänta och är edt nån som har problem med att hitta dit så är det bara att ringa!

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 17:42
by DoktorD
Tack till alla för ett utmärkt spel!

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 18:15
by Chaindance
Tackar för idag.

Hoppas folk var nöjda och att det inte var allt för rörigt upplägg på första spelet.

Nu hoppas vi på lite saftiga bilder ;)

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 18:41
by Ivarzzon
Riktigt bra första spel för säsongen :) man längtar ju inte mindre nu efter att komma ut i skogen igen ;)

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 18:55
by Termos
Gillar verkligen spel med ammo begränsning Man får tänka efter innan man skjuter. Tackar så jätte mycket för ett bra spel väldigt roligt när det är fler än 2 lag :D

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 18:59
by Svenbertil
Tack för idag, hade skitroligt!

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 19:14
by Lajjmen87
Ett awesome spel, tack för idag!

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 19:27
by wulfhere
Fantastiskt kul dag och bra upplägg, bra jobbat av arr.
Hon sitter och redigerar bilderna nu, många grymma ingamebilder kan jag lova som har tjuvkollat :P

Re: Spel Ekedalen. Söndag 5/5

Posted: 5 May 2013, 20:19
by Laneri
Tack alla och arr!
Avvek vid lunch då jag var tvungen att åka halv fyra så det hade blivit så lite tid efter.
Härligt att vara ute igen. Spelstarten vart ju lite sen, illafall kändes det så när jag var i så god tid själv.
Vet inte vad man kan göra? Två spelstarter? Antar att det alltid kommer eftersläntare?

Med all vänlighet.

Laneri/Lars