Page 4 of 4

Re: 25/5 Härja cqb Surplus Arena

Posted: 25 May 2014, 06:55
by Rikard
1. Sacredscar - ao2 - BT
2, Papa Wolf - MC
3. cXtreme - AoR2 - BT
4. Frippzor - Svart - KSK1
5. Huvudshot-WL
6. Skuttis - WL - ODA-727
7. Schultz - WL - ODA-727
8. Dirz - WL - ODA-727
9. Löfgren - WL - ODA-727
10. Cebit - WL - ODA-727
11. Ruf - WL
12. Zeddan - Black - Tigers
13. Sandman -WL (Ev svart) - Tigers
14. Ivarzzon - AoR2 - BT Prospect
15. Akiteh - Digital U (kanske kommer)
16. Maggo - KSK1 (prel)
17. Liimpan - ASDF - aor1
18. Smokern - M90
19. Stoltan - ASDF - aor1
20. ODEN - .......
21. Finnen - WL / kör möjligtvis utan min WL jacka
22. Gäddan - Flecktarn
23. Ringman - Flecktarn
24. Linus - ASDF - Aor2
26. Spartacus - Devil Dogs - Surpat
27. BroderFluff Onionz Multicam
28. Magnus Onioz WL
29. Awskarr Onionz
30. Bengarn - WL/Flanell
31. Mackan - Santos - DPM
32. Henrik_86 - Santos - DPM
33. Lundell - Santos - DPM

Re: 25/5 Härja cqb Surplus Arena

Posted: 25 May 2014, 10:06
by Ivarzzon
Kommer senare så jag får joina till lunch

Re: 25/5 Härja cqb Surplus Arena

Posted: 26 May 2014, 11:14
by liimpan922
Vi i aor2/aor1 gänget samt en extra tackar alla med och motspelare för ett riktigt kul spel!

Vi hade kul hela dagen och alla var helt slut på hemvägen!
CS- upplägget var väldigt nytt för oss och vi gillade de starkt , kul med action och rörlighet hela spelet!

We will be back!

Re: 25/5 Härja cqb Surplus Arena

Posted: 26 May 2014, 14:41
by Zeddan
Tack Sacred mm för arrangemanget!
Mkt kul spel, och jag personligen uppskattade denna gångs mörkerspel extra mkt.
Kul som fasen med variation också.. najs Sacred mkt trevligt.

Och tack till alla som kom, MKT bra stämning, ni alla hjälpte till att hålla en väldigt kul nivå HELA dagen. UNDERBART!

/Zeddan

Re: 25/5 Härja cqb Surplus Arena

Posted: 26 May 2014, 14:51
by Schultz
Mycket trevligt spel, motstånd och häng i vanlig ordning.
Lite synd att vi har 2 timmar enkel väg att köra för att komma fram, men det är det allt värt att göra lite då och då :)

mvh

ODA 727 & co (flanellskjortegänget ;))

Re: 25/5 Härja cqb Surplus Arena

Posted: 26 May 2014, 15:05
by Frippzor
Väldigt roligt spel med massa bra folk, ses nästa gång!

Re: 25/5 Härja cqb Surplus Arena

Posted: 26 May 2014, 16:47
by MR_Maggo
Kan varit det bästa härja spelt jag kört på länge, min kropp håller dock inte med ;) tack till alla med- och motspelare för en väldigt intensiv och taktisk söndag.

Re: 25/5 Härja cqb Surplus Arena

Posted: 26 May 2014, 23:59
by Sandman
Som sagt en riktigt go genomkörare, tack Arr och andra spelare utan er hade det inte blivit ngt spel ;) Cqb är ju så jäkla skoj!