Ingen dum idé alls, springa är väl dock lite överkurs med tanke på dom korta avstånden, men varför inte prova!? Vi vet ju inte förs vi fått fakta om hur spelet upplevs, kanske så att man ska ha dom sist 5 min att alien måste gå till spaw typ torget sen börja jaga igen!?sacredscar wrote:Riktigt bra spel dag !! Alla spelen var riktigt roliga och bra.
Enda jag kan komma på är under alien spelet att man kanske kan lägga till en tids begränsning med tutor eller liknande t.ex. 15 minuter start och alla försöker gömma sig och smyga sig på dem.
När det är 10 min kvar så går en tuta kvar och alla alien blir lite mer agressiva.
När det är 5 minuter kvar så går en tuta två gånger och alla aliens börja bara springa emot militären.
Är inget att klaga på var super och avslutningen var rolig!!
Tyckte det tog oss en evighet att ta sig till bilarna, men ingen viste ju vart lådan stod utan va ju meningen att behöva leta efter den på vägen, spel idén va klockren och man hade ett otroligt påslag av adrenalin när från ingenstans det dök upp en alien som ville grabba tag i armen på en och göra en ospelbar.
Tack än en gång till er alla som var och spelade, ni gjorde verkligen min dag helt underbar, TACK.