Page 3 of 3

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 17 January 2015, 10:25
by 3d5
Du får komma hit. Ja är där du satt gps punkt.

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 17 January 2015, 10:34
by 3d5
Kan du inte ringa!????

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 17 January 2015, 10:51
by 3d5
Efter som personen som är ansvarig över att man ska hitta till spelet inte vill höra av sig och ta sit ansvar, så måste jag säga att de är jävligt dåligt!!!!!!!!

Gps som ja körde mot, kunde man inte se skyltar eller ansvarig person. Inte ett mob mob numer fans.
Även fast jag försökte flera gånger att få hjälp så hoppade ansvariga över att hjälpa till....

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 17 January 2015, 16:47
by Draken
Väldigt tråkigt.

Skyltar fanns från stora vägen.

Vid samling hade jag ingen fokus på forum, endast arra spel.


Sorry!!