Page 3 of 3

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 12 December 2014, 22:19
by huvudshot
1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24. Zeddan - Svart troligtvis - Tigers
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 13 December 2014, 00:11
by Asphyxia
1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24. Zeddan - Svart troligtvis - Tigers
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)[/quote]
31. Asphyxia - Svart

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 13 December 2014, 08:12
by Sacred
1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24. Zeddan - Svart troligtvis - Tigers
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)[/quote]
31. Asphyxia - Svart
32. stinky
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
Reserver anmäler sig här under (reserver kommer automatiskt flyttas upp av arr om de blir en avanmälning.)
1.
2.
3.
osv.

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 13 December 2014, 10:28
by smithen
1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24. Zeddan - Svart troligtvis - Tigers
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)[/quote]
31. Asphyxia - Svart
32. Stinky
33. Smithen - Mc
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
Reserver anmäler sig här under (reserver kommer automatiskt flyttas upp av arr om de blir en avanmälning.)
1.
2.
3.
osv.

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 13 December 2014, 20:15
by smokern
smithen wrote:1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24. Zeddan - Svart troligtvis - Tigers
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)
31. Asphyxia - Svart
32. Stinky
33. Smithen - Mc
34. Smokern - m90
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
Reserver anmäler sig här under (reserver kommer automatiskt flyttas upp av arr om de blir en avanmälning.)
1.
2.
3.
osv.[/quote]

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 13 December 2014, 20:26
by smokern
smokern wrote:
smithen wrote:1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24. Zeddan - Svart troligtvis - Tigers
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)
31. Asphyxia - Svart
32. Stinky
33. Smithen - Mc
34. Smokern - m90
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
Reserver anmäler sig här under (reserver kommer automatiskt flyttas upp av arr om de blir en avanmälning.)
1.
2.
3.
osv.
[/quote]

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 13 December 2014, 20:29
by BRBioTek
1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24. Zeddan - Svart troligtvis - Tigers
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)[/quote]
31. Asphyxia - Svart
32. Stinky
33. Smithen - Mc
34. Smokern - m90
35. BRSlayTek - TAC - Woodland
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
Reserver anmäler sig här under (reserver kommer automatiskt flyttas upp av arr om de blir en avanmälning.)
1.
2.
3.
osv.[/quote][/quote][/quote]

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 13 December 2014, 22:34
by hamares
Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja
Inlägg av BRBioTek » 13 december 2014, 21:29
1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24. Zeddan - Svart troligtvis - Tigers
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)[/quote]
31. Asphyxia - Svart
32. Stinky
33. Smithen - Mc
34. Smokern - m90
35. BRSlayTek - TAC - Woodland
36. Simon - Mc - BT hangaround
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
Reserver anmäler sig här under (reserver kommer automatiskt flyttas upp av arr om de blir en avanmälning.)
1.
2.
3.
osv.

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 14 December 2014, 11:30
by Zeddan
Jag kommer inte. Jag hoppades orka komma och spela. Om än senare. Men NEPP.
(hasade mig nyss ur sängen)

Jag behöver den lilla ork jag bara har just nu till kommande vecka på jobbet.
Jäkla förkylningar o influensor som gå runt runt runt!

Jag önskar er att ha så roligt de bara går! ;)


1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - MC - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.nikke - multicamo/m90
14. erik m90
15. Hurtig - dig woodland
16. Badger - Woodland
17. Marcus Pettersson - woodland
18. Gäddan - Gorka 3
19. Ringman - Flecktarn
20.FeHo - Polarbears- Norsk/MC
21.Sr.Lanseknott - Polarbears- Norsk/MC
22. Hybelmoskus - Polarbears- Norsk/MC
23. Cross - Polarbears- Norsk/MC
24.
25. Garces - M90 eller Woodland? - BT Hangaround
26. Mili - Woodland - BT hangaround
27. Finnen - Woodland
28. NoZz - TAC - Woodland
29. BRBioTek - TAC - Woodland
30. Huvudshot-WL (Kanske kommer)[/quote]
31. Asphyxia - Svart
32. Stinky
33. Smithen - Mc
34. Smokern - m90
35. BRSlayTek - TAC - Woodland
36. Simon - Mc - BT hangaround
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
Reserver anmäler sig här under (reserver kommer automatiskt flyttas upp av arr om de blir en avanmälning.)
1.
2.
3.
osv.

Re: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja

Posted: 15 December 2014, 23:55
by Julin
Tack för en skitkul dag!