Page 3 of 4
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 20 September 2013, 12:04
by foley
1. Kersfelt
2. Lidnert
3. Kemppainen
4. Svensson
5. Danis
6. Knox
7. Mr Blonde
9. Leeloo
10. Staffo
11. Laneri
12. Peterterror
13. Crilleterror
14. Roughly
15. Zelko
16. BananklyvarN
17. Tobbeman
18. Death_proof LEGION
19. Saelent LEGION
20. Patric LEGION
21. Marc
22. Ahlander
23. Risberg
24. Viktard
25. Mini (prel)
26. Termos
27 Wulfhere
28. Yfsarulv
29. Maggo
30. DoktorD
31. Haij
32. Foley (Snickare)
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 20 September 2013, 13:03
by Chaindance
Grupp 1.
Kersfelt
Lidnert
Kemppainen
Svensson
Yfsarulv
Grupp 2.
Danis
Knox
Noklang
Enior
Grupp 3.
Zelko
Bananklyvarn
Crilleterror
Peterterror
Grupp 4.
Death_proof LEGION
Saelent LEGION
Patric LEGION
Marc
Grupp 5.
Ahlander
Risberg
Viktard
Laneri
Så ser grupperna ut just nu kommer komplettera och sortera efter bästa förmåga en del som inte skrivits upp kör ensamma etc. har ni egna önskemål om ändringar eller dyl så hör av er!
Nu beställer vi bra väder!
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 20 September 2013, 23:42
by Crafter
Grupp 1.
Kersfelt
Lidnert
Kemppainen
Svensson
Yfsarulv
Grupp 2.
Danis
Knox
Noklang
Enior
Grupp 3.
Zelko
Bananklyvarn
Crilleterror
Peterterror
Grupp 4.
Death_proof LEGION
Saelent LEGION
Patric LEGION
Marc
Grupp 5.
Ahlander
Risberg
Viktard
Laneri
Crafter
Jag har 2 frågor!
Fråga 1.
Ibland kan jag inte skicka meddelande på detta forum för att det står medlemmen finns inte. Hur ska jag göra då? Varken hittar medlemmar eller kan meddela dem.
Fråga 2. Det kostar 50kr att vara med, går det till föreningen eller i egen ficka? Det har ju inte kostat förut dem åren jag har kör.
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 20 September 2013, 23:59
by MR_Maggo
1. prata med admin.
2. 50kr är spel avgift till banan. alltså inte skaf som tar dessa det är till bygget av banan.
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 21 September 2013, 10:28
by Slim
Jag kommer vara i byn och snickra en stund under dagen.
Former known as HiLandR
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 21 September 2013, 14:54
by Hatten
Hej,
Jag, Hatten och Mackanboi vill gärna komma i morgon och undrar om det finns två platser till övers i samma lag?
Kan ni sätta upp oss i så fall, är osäker om vi gör detta själv nämligen.
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 21 September 2013, 15:04
by Chaindance
Grupp 1.
Kersfelt
Lidnert
Kemppainen
Svensson
Yfsarulv
Grupp 2.
Danis
Knox
Noklang
Enior
Grupp 3.
Zelko
Bananklyvarn
Crilleterror
Peterterror
Hatten
Mackanboi
Grupp 4.
Death_proof LEGION
Saelent LEGION
Patric LEGION
Marc
Grupp 5.
Ahlander
Risberg
Viktard
Laneri
Crafter
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 22 September 2013, 00:58
by Saelent
Grupp 1.
Kersfelt
Lidnert
Kemppainen
Svensson
Yfsarulv
Grupp 2.
Danis
Knox
Noklang
Enior
Grupp 3.
Zelko
Bananklyvarn
Crilleterror
Peterterror
Hatten
Mackanboi
Grupp 4.
Death_proof LEGION
Patric LEGION
Marc
Grupp 5.
Ahlander
Risberg
Viktard
Laneri
Crafter
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 22 September 2013, 08:10
by Crafter
Grupp 1.
Kersfelt
Lidnert
Kemppainen
Svensson
Yfsarulv
Grupp 2.
Danis
Knox
Noklang
Enior
Grupp 3.
Zelko
Bananklyvarn
Crilleterror
Peterterror
Hatten
Mackanboi
Grupp 4.
Death_proof LEGION
Patric LEGION
Marc
Grupp 5.
Ahlander
Risberg
Viktard
Laneri
Crafter- Jag utgår! Har fått förhinder. Önskar ett trevligt spel!
Re: Cloak and Dagger 22/9 Ekedalen.
Posted: 22 September 2013, 17:06
by SHIELD
Blöta kläder, regn o folk som inte litar på en, men Tack för ett trevligt spel
