Page 2 of 3

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 13 January 2015, 20:25
by BBB
1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14. knox - m90 - Jawbreakers
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16. BBB - m90 - Jawbreakers
17.
18.
19.
20.

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 15 January 2015, 13:11
by Draken
Ser ut att bli bra väder på lördag.

Tips inför lördag:
vore snällt med jämna pengar, klocka för bleedtime och lunchtid, visselpipa vid skada, något att sitta på tex påse med tidningar eller kampingstol eller liknade, något varmt att dricka, klä dig efter väder samt lager på lager

ses på lör!! :)

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 16 January 2015, 12:45
by knox
1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14.
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16. BBB - m90 - Jawbreakers

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 16 January 2015, 19:36
by ERAZER
knox wrote:1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14. Erazer - Flecktarn - KSK1
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16. BBB - m90 - Jawbreakers
17.
18.
19.
20.

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 16 January 2015, 20:47
by Danis011
Kommer ej i morgon.

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 16 January 2015, 20:59
by Zeddan
1. Draken - Flecktarn - KSK1
2. Pudas - Flecktarn - KSK1
3.Tobbeman - Flektarn/grönt
4. Danis - m90 - Jawbreakers
5. Jonte - Flecktarn
6. Sir Jasta - Flecktarn
7. Laarssa - Flecktarn
8. Shield- Mc
9. Peterterror-Mc
10.Zykrown - Mc - B.O.B
11.Torbjörn - Mc
12. Mikael - MC - Råttjägarna
13. Patric - M90 - Råttjägarna
14. Erazer - Flecktarn - KSK1
15. Sandman - WL/termoställ/snowjoggers - Tigers
16. BBB - m90 - Jawbreakers
17. Zeddan - WL - Tigers
18.
19.
20.

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 17 January 2015, 08:49
by Draken
Sväng av vid skylt utvängstorp sen skyltat

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 17 January 2015, 10:05
by 3d5
Fölt gps men ingen där? Vart ska man köra?
Ring mig på +46 72-965 48 76

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 17 January 2015, 10:15
by 3d5
Draken wrote:Sväng av vid skylt utvängstorp sen skyltat
Vart ska man åka!???

Re: Nuclearwinter på Slättängsbanan lör 17jan

Posted: 17 January 2015, 10:22
by 3d5
3d5 wrote:
Draken wrote:Sväng av vid skylt utvängstorp sen skyltat
Vart ska man åka!???
Se inga skyltar