Page 2 of 3
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 9 June 2013, 18:03
by Tobbeman
1. Mini
2. Haij
3. Termos
4. DoktorD
5. Svenbertil
6.cXtreme
7. Tobbeman
8.
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 9 June 2013, 21:18
by Danis011
1. Mini
2. Haij
3. Termos
4. DoktorD
5. Svenbertil
6.cXtreme
7. Tobbeman
8. Danis
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 11 June 2013, 07:56
by Chaindance
Verkar inte vara så många som tände på idén vi får hoppas det fyller på
Ganska så snart
Enkla regler även om det låter krångligt.
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 15 June 2013, 04:24
by Jinxy
1. Mini
2. Haij
3. Termos
4. DoktorD
5. Svenbertil
6.cXtreme
7. Tobbeman
8. Danis
9. Jinxy
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 15 June 2013, 12:33
by Chaindance
För allas vetskap så är det game imorrn. Vi är fler än vad som står i anmälningstråden kan tilläggas mycket mer säger jag inte.
Men om nån planerar att inte dyka upp så avanmäl er idag samma gäller självklart för folk som tänker komma men inte skrivit upp sig.
Kan tillägga att det även går att komma senare och Jonna det förstör inget av spelupplägget!
Med vänlig hälsning,
Chain.
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 15 June 2013, 13:48
by Crafter
.
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 15 June 2013, 14:10
by Danis011
Lite OT, men om det finns någon vänlig själ som råkar sitta på ett m4 magg eller fler så skulle jag gärna vilja låna

Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 15 June 2013, 20:41
by Termos
Kan ta med ett M4 mag
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 15 June 2013, 23:05
by Sic
ST7 har semester men var är Legion?? huh? raggarn?
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
Posted: 16 June 2013, 16:26
by Svenbertil
Tack för idag! Tyvärr fick jag åka lite tidigare. Hur gick det sista spelet?
Annorlunda och roligt spel. Skulle varit lite fler bara, finns mycket man kan göra när det gäller post apoc spel. Kul att det fanns "Special trupper" runt om i skogarna.