Page 2 of 2
Re: Härja Arena
Posted: 11 March 2013, 04:17
by JD Lewis
Re: Härja Arena
Posted: 11 March 2013, 21:41
by Mr Blonde
Snyggt filmat, å där fick man va med på slutet i mörkret... Det var ett roligt ögonblick..

Jag å Sic står upptryckta mot en vägg å skrattar..
Re: Härja Arena
Posted: 2 April 2013, 09:46
by JD Lewis
Re: Härja Arena
Posted: 2 April 2013, 17:43
by Draken
Det är alltid lika kul att se era vidon som ni lägger upp

Re: Härja Arena
Posted: 25 June 2013, 04:24
by Mackan135
Skepp Ohoj!
Här är lite bilder från Vargpakets CQB träning och Callahans senaste spel
http://www.flickr.com/photos/mackan135/ ... 310166547/
Det filmade är på gång...
Så nu är det äntligen klart:
http://www.youtube.com/watch?v=0luJMvkIG28