Page 2 of 3
Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 5 April 2013, 15:26
by Ultura
Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 5 April 2013, 22:37
by adrenalized
det vita på bössan är grepptejp, blev inte riktigt som ja hade tänkt mig
I övrigt så har jag köpt en liten rail som snart ska monteras på, och då blir det även ett rödpunkts sikte (reflex sikte) uppepå den.
Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 8 April 2013, 04:39
by callahan
Mina Sidekicks!
Tokyo Marui 1911 Strike Warrior
Tokyo Marui 1911 Night Warrior
Sen har dom bytt en del delar med varandra.
Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 13 April 2013, 16:18
by callahan
Nu saknas bara en liten lampa!
Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 15 May 2013, 03:30
by callahan
Börjar ju likna en samling nu!

Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 16 May 2013, 21:33
by adrenalized
Det är en JG 1938 om jag inte minns fel, hoppas att den ska tjäna mig väl som första AEG.
Planen är att den ska få sig en "camo målning" och ett rödpunktsikte, prec pipa och ett bättre hopup gummi.
Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 3 June 2013, 00:37
by callahan
Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 3 June 2013, 13:10
by Ultura
Får väl lägga upp en bild på mina 2 sidekicks också.
ASG G26c (KWA?) som jag kallar Mandy - Många boll skjutna med den, aldrig strulat, magadaptern/flänsen vad man nu vill kalla det är limmad på pistolen så man slipper ha den sittandes på maggen.
WE 1911 MEU Tan rail, får väl kalla henne för Sandy då

- Skjuter långt o rakt till skillnad från glocken.
En bild till

Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 21 June 2013, 01:55
by callahan
Re: Visa era Vapen - Bilder
Posted: 10 December 2013, 05:58
by callahan
Umarex/Vfc HK416C
ACM silencer
ACM T1 sight
VFC an/peq 15
Element rail cover (Skit kass kopia på magpul XT)
Night Evolution M600 scout light