Fråga:
Är det okey att delta i spel (små som större Milsim-klassade spel) där modifiering av ammunitions magasin (C-MAG/Drum/Box Magazines) är tillåtet?
Bakgrund:
Jag har jobbat på ett "mindre" projekt under vintern, och det var att bygga ett Airsoft system av ett "MICO" system (Machine Gunners Assault Pack):

(Bild på det riktiga RS systemet.)
Självsäkert kan jag säga att prototypen fungerar och matar felfritt till understödsvapnet (M249). Och i god tradition dubbade jag den första fungerande prototypen till YMACU (Prototype Military Ammunition Carrier Unit) MARK I.
Tekniskt sett är detta bara en låda med ett slaktat M249 Drum Magazine installerat med ett förlängt matningsrör från en ryggsäck, med en ammunitionsförråd på 4k-5k kulor. Jag vet också att detta är mer av en realistisk implementering för spelaren som dedikerad understödsskytt tycker tanken att springa omkring med 3000+ kulors box magasin under bössan är lite för... orealistiskt.
Så därför ville jag första fråga Airsoft-samhället här om detta är okey för mig att använda prototypen under riktigt spel först, innan jag dyker upp på spel och skapar förvirring/irritation för något som inte har diskuterats om tidigare.
PS. Bilder på prototypen kan laddas upp efter förfråga om så önskas.