Jag tackar för ett riktigt bra spel, första för säsongen för mig så var en bra start.
Pros/cons
Pro:
Kul upplägg, fick mindre panik när specialtrupperna kom in i spel och dom gjorde saker och ting mer intressant.
Bra och trevligt folk som var med o spelade.
Shoppen i staden för o handla och ...
Search found 2 matches
- 16 June 2013, 22:02
- Forum: Spel & Sammankomster
- Topic: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
- Replies: 24
- Views: 21406
- 15 June 2013, 04:24
- Forum: Spel & Sammankomster
- Topic: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
- Replies: 24
- Views: 21406
Re: Post-Apoc Scenario. Ekedalen. 16/6
1. Mini
2. Haij
3. Termos
4. DoktorD
5. Svenbertil
6.cXtreme
7. Tobbeman
8. Danis
9. Jinxy
2. Haij
3. Termos
4. DoktorD
5. Svenbertil
6.cXtreme
7. Tobbeman
8. Danis
9. Jinxy