1 Sacredscar - aor2 - BT
2 Ivarzzon - aor2 - BT
3 Toolman - AOR2 - BT
4 Julin - m90/svart - Jawbreakers
5 JD - AoR2 - BT
6 Ash - AoR2 - BT Hangaround
7 Hamares - AOR2 - BT
8 björnen
9 cXtreme - aor2 -BT
10. Draken - ksk1 - flecktarn
11. Erazer - ksk1 - flecktarn
12. Tayfon - flecktarn
13.
14.
15.
Search found 9 matches
- 10 December 2014, 18:54
- Forum: Spel & Sammankomster
- Topic: 14/12 - 2014, Surplus CQB Arena,Härja
- Replies: 29
- Views: 22569
- 13 November 2014, 23:43
- Forum: Spel & Sammankomster
- Topic: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.
- Replies: 29
- Views: 21018
Re: 16/11 -2014, Surplus CQB bana, härja.
LAG 1 Grön digitalt /blå armband
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.
LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.
LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor ...
1. Sacredscar - ao2 - BT
2. JD - aor2 - BT
3. cXtreme -aor2 - BT
4. Toolman - aor2 - BT
5.
6.
LAG 2 Grön (ex woodland) /orange band
1. Rasmus - OD - KSP
2. Nicklas - OD - KSP
3. Kasper - OD - KSP
4. Jocke - WL - KSP
5.
6.
LAG 3 Svart / orange band
1. Frippzor ...
- 30 January 2014, 09:42
- Forum: Spel & Sammankomster
- Topic: Årsmöte 2014. 2:a Februari 2014.
- Replies: 42
- Views: 49622
Re: Årsmöte 2014. 2:a Februari 2014.
Anmälan Ska ni ha mat skriver ni detta också.
1. Roughly
2. Saelent
3. Mr Blonde (mat)
4. Impact (mat)
5. Termos (Mat)
6. Staffo (mat)
7. Leeloo (mat)
8. Mini (mat)
9. Krisshoffa (mat)
10. sacred (mat)
11. Maggo (Mat)
12.Frippzor (mat)
13. Svajdi (mat)
14. Forrow (mat)
15.cXtreme (mat)
16 ...
1. Roughly
2. Saelent
3. Mr Blonde (mat)
4. Impact (mat)
5. Termos (Mat)
6. Staffo (mat)
7. Leeloo (mat)
8. Mini (mat)
9. Krisshoffa (mat)
10. sacred (mat)
11. Maggo (Mat)
12.Frippzor (mat)
13. Svajdi (mat)
14. Forrow (mat)
15.cXtreme (mat)
16 ...
- 18 April 2013, 20:46
- Forum: Vapen & Utrustning
- Topic: Cylindertabell
- Replies: 0
- Views: 3989
Cylindertabell
Hittade denna fina bild på olika typer av cylindrar.
Kan säker hjälpa någon.
Kan säker hjälpa någon.
- 6 April 2013, 22:21
- Forum: Spel & Sammankomster
- Topic: Spel: Vår? den 7April
- Replies: 54
- Views: 43237
Re: Spel: Vår? den 7April
Skulle man kunna ställa bilen vi fotbollsplan och gå den sista biten?
Så vida det inte blir för långt att gå med utrustning och sådant.
Har aldrig varit där och vet inget om saker och ting. =)
Men det är en idé så slipper man eventuellt att stå i vägen för någon.
Är det svårt att hitta till ...
Så vida det inte blir för långt att gå med utrustning och sådant.
Har aldrig varit där och vet inget om saker och ting. =)
Men det är en idé så slipper man eventuellt att stå i vägen för någon.
Är det svårt att hitta till ...
- 5 April 2013, 23:21
- Forum: Spel & Sammankomster
- Topic: Spel: Vår? den 7April
- Replies: 54
- Views: 43237
Re: Spel: Vår? den 7April
1. Draken
2. Sic - AOR2 - ST7
3. Impact - AOR2 - ST7
4. Darkness - AOR2 - ST7
5. Diger - WL -ST7
6. Snake - AOR2 - ST7
7. Big Swede - AOR2 - ST7
8. böle
9. $acred$car - WL - (ST7 prospect) prl.
10. Åström - ? - Legion
11. mEANmACHINE - Marpat - Legion wannabe
12. Broderfluff - DPM - NWO
13. Kungen ...
2. Sic - AOR2 - ST7
3. Impact - AOR2 - ST7
4. Darkness - AOR2 - ST7
5. Diger - WL -ST7
6. Snake - AOR2 - ST7
7. Big Swede - AOR2 - ST7
8. böle
9. $acred$car - WL - (ST7 prospect) prl.
10. Åström - ? - Legion
11. mEANmACHINE - Marpat - Legion wannabe
12. Broderfluff - DPM - NWO
13. Kungen ...
- 26 February 2013, 10:49
- Forum: Offtopic
- Topic: Bensinpengar
- Replies: 4
- Views: 8245
Bensinpengar
Har en fundering på just detta ämne, efter som det är många som erbjuder ersättning om man kör.
Vad är en okej peng för att ta om man kör?
Kommer ju att köra bil lite då och då. Och man vill ju inte vara orimlig på något sätt.
Samtidigt som man inte vill vara gratis taxi.
Vad är en okej peng för att ta om man kör?
Kommer ju att köra bil lite då och då. Och man vill ju inte vara orimlig på något sätt.
Samtidigt som man inte vill vara gratis taxi.
- 12 February 2013, 23:06
- Forum: Offtopic
- Topic: Världens fulaste bössa.
- Replies: 9
- Views: 13470
Re: Världens fulaste bössa.
Tydligen så skall den vara inspirerad av "Gundam"
Tänker mer på Optimus prim.
http://tfwiki.net/mediawiki/images2/thu ... imusg1.jpg
Tänker mer på Optimus prim.
http://tfwiki.net/mediawiki/images2/thu ... imusg1.jpg
- 6 November 2012, 21:02
- Forum: Vapen & Utrustning
- Topic: Krisshoffa's mekarhörna
- Replies: 7
- Views: 7023
Re: Krisshoffa's mekarhörna
Hittade denna fina sidan.
En hel del mek och upgraderings tips.
Hoppas den kan hjälpa någon.
http://www.airsplat.com/inside-the-mechbox.htm
En hel del mek och upgraderings tips.
Hoppas den kan hjälpa någon.
http://www.airsplat.com/inside-the-mechbox.htm