1.
2.Tobbeman -MC- skaf
4.Sandén - MC
5.Mr kalashnikov - inget lag
6. Draken- flecktarn- KSK1 (åker hem ca kl 16)
7.mos - onionz
8.broderbluff - onionz
9.awskarr - onionz (Åker hem senast 17.00 pga nattskift; Alla I onionz åker då.)
10.300 - onionz
11.mange - onionz
12.kungen - onionz
13. Maggo - KSK1
14. Mini - KSK (prel)
15. Kallberg - Santos - Lag Santos
16 Mackan - Santos - Lag Santos
17,
18, Julius - Santos - Lag Santos
19, Lundell - Santos - Lag Santos
20. jeppe - onionz
21.Spartacus - Devil dogs - Åker 16-17
22.Leeloo - KSK1 - åker kl 16
23.Gäddan - Digital flora
24.Ringman - Flecktarn
Storspel Skaf VS Vsaf 24/8 på Slättängsbanan.
Re: Storspel Skaf VS Vsaf 24/8 på Slättängsbanan.
En uppdatering inför spelet:
Arr. är på plats kl 08.00 Ser gärna att ni är där så tidigt som möjligt, är inte alla i tid så kör vi genomgång utan er och ni får fråga era lagkamrater om vart ni ska. mitt nr. om det är nåt 0702288839.
Se till att samåka, det finns inte mycket parkeringar. Jag kommer åka bort kl 09.00 till Vsaf:s sida och hjälpa dem. Folk ni kan fråga och som hjälper till med betalning mm. är Maggo och Leeloo
Det är norra Spawnen som gäller för Skaf alltså vänster i första korsningen. Det går väl upp en 6-7 bilar vid safen men sen får ni lasta av gear och sedan åka vidare och parkera vid parkeringsfickor längs vägen utanför spelmarken.
Tobbeman är general för er sida med 4 st. gruppbefäl som får genomgång innan spel. De som anmält intresse är Fallen och Staffo.
Ni kommer delas in i grupper och får spela med era kamrater, är ni ensamma eller dylikt så får ni bilda en större grupp ev.
Ni kommer få resa ett 20-tält som är stabstältet tillsammans.
Ni kommer få uppgifter av general att lösa, tex. sätta upp "mortar-näste" på angiven punkt mm.
Kartor har Laneri och Sandman varit snälla och fixa så det får ni av dem.
Mycket viktigt! Ta med er papper och penna. Samt ni som ska åka hem tidigare meddelar generalen via radio eller i person, annars är det väldigt svårt för oss å styra spelet och få det att fungera.
Jag kommer delta som "vip" Jag är ledaren (Krigsherren som sågs på Recon One) som bekämpar Lundin minings PMC grupp. Order kan komma från mig också ingame.
Men allt ska rapporteras in till er general.
Tänk på att läsa på Vsaf:s regler ang. magasin mm. Allstå 80 kulor i magasin och ingen omladdning i strid. (dvs fylla på från kulflaska.)
Medicbindlar får ni i Safezone.
Något jag glömt eller andra frågor mottages i tråden.
Arr. är på plats kl 08.00 Ser gärna att ni är där så tidigt som möjligt, är inte alla i tid så kör vi genomgång utan er och ni får fråga era lagkamrater om vart ni ska. mitt nr. om det är nåt 0702288839.
Se till att samåka, det finns inte mycket parkeringar. Jag kommer åka bort kl 09.00 till Vsaf:s sida och hjälpa dem. Folk ni kan fråga och som hjälper till med betalning mm. är Maggo och Leeloo
Det är norra Spawnen som gäller för Skaf alltså vänster i första korsningen. Det går väl upp en 6-7 bilar vid safen men sen får ni lasta av gear och sedan åka vidare och parkera vid parkeringsfickor längs vägen utanför spelmarken.
Tobbeman är general för er sida med 4 st. gruppbefäl som får genomgång innan spel. De som anmält intresse är Fallen och Staffo.
Ni kommer delas in i grupper och får spela med era kamrater, är ni ensamma eller dylikt så får ni bilda en större grupp ev.
Ni kommer få resa ett 20-tält som är stabstältet tillsammans.
Ni kommer få uppgifter av general att lösa, tex. sätta upp "mortar-näste" på angiven punkt mm.
Kartor har Laneri och Sandman varit snälla och fixa så det får ni av dem.
Mycket viktigt! Ta med er papper och penna. Samt ni som ska åka hem tidigare meddelar generalen via radio eller i person, annars är det väldigt svårt för oss å styra spelet och få det att fungera.
Jag kommer delta som "vip" Jag är ledaren (Krigsherren som sågs på Recon One) som bekämpar Lundin minings PMC grupp. Order kan komma från mig också ingame.
Men allt ska rapporteras in till er general.
Tänk på att läsa på Vsaf:s regler ang. magasin mm. Allstå 80 kulor i magasin och ingen omladdning i strid. (dvs fylla på från kulflaska.)
Medicbindlar får ni i Safezone.
Något jag glömt eller andra frågor mottages i tråden.
KSK1
Och för er som inte sett så kostar spelet 100kr, ta med er jämna pengar.
KSK1
1.
2.Tobbeman -MC- skaf
3.
4.
7.mos - onionz
8.broderbluff - onionz
9.awskarr - onionz (Åker hem senast 17.00 pga nattskift; Alla I onionz åker då.)
10.300 - onionz
11.mange - onionz
12.kungen - onionz
13. Maggo - KSK1
14. Mini - KSK (prel)
17,
20. jeppe - onionz
24.Ringman - Flecktarn
2.Tobbeman -MC- skaf
3.
4.
7.mos - onionz
8.broderbluff - onionz
10.300 - onionz
11.mange - onionz
12.kungen - onionz
13. Maggo - KSK1
14. Mini - KSK (prel)
17,
20. jeppe - onionz
24.Ringman - Flecktarn
What doesn't kill you, hurts as hell
Tack för idag alla. Tack arrangörer för det fina arbetet. Det var roligt trots den lite sega starten för oss i grupp 6. Zeddan fick svamp och jag han röka lite.
Nu är det mycket Stockholm för mig och det är först helgen 25e 26e oktober som jag har tid att komma tillbaks Västergötland igen. Passar på att tacka för sommarens alla spel och trevlig samvaro.
... och gärna ett fint spel 26e oktober tack....
Over and out
Laneri
Nu är det mycket Stockholm för mig och det är först helgen 25e 26e oktober som jag har tid att komma tillbaks Västergötland igen. Passar på att tacka för sommarens alla spel och trevlig samvaro.
... och gärna ett fint spel 26e oktober tack....
Over and out
Laneri
Tackar alla och arr för liret.. och lite extra tack till grupp6
vi gjorde precis allt man kunde förvänta sej av oss! Tyckte vi smällde på vsaf:arna rejält vid ett par tillfällen.
Mycket Goa backar å skön teräng på slättäng, mycket bra bana för sånna här spel. vi hade jue även rätt bra flyt med vädret oxå.
Det enda jag egentligen kan tycka va lite fel var att vsaf:arna inte hade samma typ av spawn regler som oss, det blev lite mer som att dom kunde "mala" fram utan att riskera och behöva gå över hela banan å spawna om, dom kunde ju hyfsat snabbt dra tillbaka till striden å ösa plast på oss igen om man säger så. Bara en detalj annars var dagen mycket kul som sagt.
Mycket Goa backar å skön teräng på slättäng, mycket bra bana för sånna här spel. vi hade jue även rätt bra flyt med vädret oxå.
Det enda jag egentligen kan tycka va lite fel var att vsaf:arna inte hade samma typ av spawn regler som oss, det blev lite mer som att dom kunde "mala" fram utan att riskera och behöva gå över hela banan å spawna om, dom kunde ju hyfsat snabbt dra tillbaka till striden å ösa plast på oss igen om man säger så. Bara en detalj annars var dagen mycket kul som sagt.
SKAF Oldy
-
Waagh
Tack till arrangörerna och alla medspelare i både SKAF och mina lagkamrater i VSAF för ett mycket trevligt spel igår! Det var väldigt uppskattat och jag ser fram emot framtida uppföljare. :)