Söndagspel Månslunda kalhygge 7 sep

Moderatorer: Gargaz, Sandman

Användarvisningsbild
Power ODAL
Nykomling
Nykomling
Inlägg: 17
Blev medlem: 19 augusti 2014, 00:51

Söndagspel Månslunda kalhygge 7 sep

Inlägg av Power ODAL »

Arrangör: Erik Höglund (Power ODAL)
Plats: Månslunda kalhygge
Pris: Äkta söndags-gig så det är gratis
Datum: söndagen 7 sep
Tider: samling kl 10.00
Regler: VSAF-trimtabell följs. Biokulor är ett krav. Ej skjuta mot jaktstugan på hjul som finns på höjden.

Scenario:
Vi kommer troligen att vara få spelare så önskemål mottages
Vill vi göra det riktigt avancerat eller bara byta boll i vanlig ordning ? Det är upp till oss som kommer, så ta med dig fantasi och din puffra.

Vid ösregn så är spelet inställt och det skrivs i tråden av arr.(smhi lovar fint väder(än så länge))
Minimum 6 spelare
Maximum 18 spelare

Banan är ett kalhygge där det har växt upp sly. Beroende på vart vi väljer att spela så erbjuder den allt från cqb till öppna ytor. Marken är både flack och kuperad. Slyn som växer erbjuder skydd i klungor med öppen mark mellan.

Vägbeskrivning:
http://kartor.eniro.se/?q=m%C3%A5nslund ... %C3%B6ping
När du slagit in detta i din webbläsare så är du nästan rätt. Precis nedanför Månslunda markeringen i Enrio finns det några hus och det kallas för Stenstorp. Vägen mellan Stenstorp och Stubbeg leder till Banan. Det går att se kalhygget på flygfotot. Det går bra att åka med från Lidköping eller på något annat sätt få hjälp med att hitta.
Området har även en facebook-grupp: https://www.facebook.com/groups/1526810050865594/

Vid frågor så ring eller messa till 0731098250

Anmälning:
Om ni är anmälda och inte kan komma så skriv detta i tråden

Nr - Nick - Camo - Eventuell lagtillhörighet
1
Användarvisningsbild
Power ODAL
Nykomling
Nykomling
Inlägg: 17
Blev medlem: 19 augusti 2014, 00:51

Re: Söndagspel Månslunda kalhygge 7 sep

Inlägg av Power ODAL »

1 Power ODAL - Ryskt - Cult TPR
2
3
4
5
6
------> minimum
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
-------> maximum
Användarvisningsbild
Power ODAL
Nykomling
Nykomling
Inlägg: 17
Blev medlem: 19 augusti 2014, 00:51

Re: Söndagspel Månslunda kalhygge 7 sep

Inlägg av Power ODAL »

INSTÄLLT AV ARRANGÖR (PGA FÖR FÅ DELTAGARE)
Användarvisningsbild
Zeddan
Administratör
Administratör
Inlägg: 257
Blev medlem: 31 januari 2014, 16:53
Ort: Skövde

Re: Söndagspel Månslunda kalhygge 7 sep

Inlägg av Zeddan »

Hej. Jag uppskattar verkligen ditt försök till arr av spel. Och på en ny mark som iallafall jag inte varit på.

Varför jag inte skrev upp mig, är att jag har annat "bokat" nu på söndag.
Men jag är mkt förkyld så även de är i "farozonen".

Jag hoppas du försöker igen, innan vintern kommer. Så ska jag skriva upp mig (om inget annat kommer emellan)

Ville iallafall tacka Power. Jag är säker på att fler folk kan tänkta sig komma.
"bara" några andra är villiga hehe.

Ha de så länge!
Användarvisningsbild
Sandman
Medlem
Medlem
Inlägg: 360
Blev medlem: 2 februari 2014, 22:58
Ort: Skövde

Re: Söndagspel Månslunda kalhygge 7 sep

Inlägg av Sandman »

Säger samma som zeddan där.
Sen till alla igentligen som vill arra spel, ett förjäkla bra ställe är ju "böja banan" både cqb och lite skog på en å samma gång. Arrar du där "power" så räkna med mej!!
SKAF Oldy
Användarvisningsbild
Power ODAL
Nykomling
Nykomling
Inlägg: 17
Blev medlem: 19 augusti 2014, 00:51

Re: Söndagspel Månslunda kalhygge 7 sep

Inlägg av Power ODAL »

Tack båda, jo jag förstod att det skulle ta lite tid tills folk vågar lita på en ny arr och att folk ogärna testar något nytt när det redan finns fungerande banor (varför uppfinna hjulet igen)

jag testar att slänga upp igen men för tillfället så har jag blivit lite uppbunden så jag lägger inte upp något mer förrän jag verkligen vet att jag kan. Så fort jag har tid att slänga upp ett nytt så gör jag det och kanske blir det i Böja men jag måste ju åka till den banan först å se vad den passar till.
Skriv svar